hvad leved/lever i af

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.021 visninger
52 svar
0 synes godt om
13. april 2011

Anonym trådstarter

heej kan se at mange her inde er/var unge da de fik deres første barn.. tænker bare på om kæresten havde et godt arbejde eller hvad

jeg er på kontanthjælp og manden er arbejdsløs... vi vil helt vild gerne have et barn men vi er bange for det er for stramt økonomisk når man kun er på kh ??

men hvad gjorde/gør i??

hilsen Den skrukke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2011

Carina1977

Anonym skriver:

heej kan se at mange her inde er/var unge da de fik deres første barn.. tænker bare på om kæresten havde et godt arbejde eller hvad

jeg er på kontanthjælp og manden er arbejdsløs... vi vil helt vild gerne have et barn men vi er bange for det er for stramt økonomisk når man kun er på kh ??

men hvad gjorde/gør i??

hilsen Den skrukke

Jeg var på kontanthjælp da jeg fik min søn, og min daværende kæreste havde fast arbejde. Vi havde en fin økonomi....levede for ca. 8000 kr. i måneden, og det er meget mere end, hvad jeg har nu

Anmeld

13. april 2011

Sitrani

Jeg er selv på dagpenge, da jeg er jobsøgende, men ikke har kunne finde job efter jeg blev færdiguddannet pga. gravíditet... Min kæreste er under uddannelse til kok... Jeg får ca. 9000 og min kæreste ca. 12000, detr svinger lidt... men tror ikke vi ville kunne klare det mht. babyting osv. hvis vi havde mindre penge.... det koster jo en del at købe babyting/udstyr og tøj osv. til at starte med, men hvís man virkelig vil, så kan man vel godt få det til at fungere.... Jeg tror bare ikke jeg havde valgt at gøre det, før i hvert fald én i forholdet havde en fast indtægt....

Anmeld

13. april 2011

Anonym trådstarter

Carina1977 skriver:

Jeg var på kontanthjælp da jeg fik min søn, og min daværende kæreste havde fast arbejde. Vi havde en fin økonomi....levede for ca. 8000 kr. i måneden, og det er meget mere end, hvad jeg har nu

oki vi har ca 8000 i måneden nu. og når buget så er betalt så er der 1200 tilbage til os .. vi har desværre ingen opsparing så vi er lidt stramt

Anmeld

13. april 2011

Brams

Vi havde og har stadig begge gode jobs, da vi fik Lærke.

Er rigtig glad for at det var på plads, for det gav os et meget større råderum både økonomisk, men også efterfølgende da jeg startede op på arbejde på nedsat tid.

Anmeld

13. april 2011

Anonym trådstarter

har læst et sted mener jeg. at man får mere i kontanthjælp når man får barn ?? passer det

Anmeld

13. april 2011

Kamulla

jeg arbejdede... blev hurtigt derefter arbejdsløs... røg på KH 1mdr hvorefter jeg fik solgt min andels og skulle leve af overskudet derfra... så fik jeg kh i 3mdr hvorefter min barsel sluttede og jeg begyndte job

Anmeld

13. april 2011

Worldwide

Vi lever 2 voksne og 1 lille på min sølle KH - og vi lever super! Ikke at vi få steaks og steg dagligt, men vi han ca 2500-3000 til benzin, mad, bleer, MME, grød, toiletpapir, kattemad, katte grus osv osv osv og vi lever altså fint!

Det handler jo bare om at handle rigtigt Vi har lige handlet bleer til gud ved hvor længe... Netto havde en uge Pampers til 56kr og nu har fakta lige haft til 67kr - stor indkøb af divs. i bilka når de har det billigt, ellers så hedder det netto, rema og lidl..

Vi har heller ingen opsparing, men hvis der er noget vi vil ha, jamen så må vi leve af rugbrød et par dage, ellers må vi undværre den ting vi vil ha.. Nu spiser vi så heller ikke vildt meget, men vi har fint råd til at købe lidt snoller osv til hygge med en film.. Så længe trunten får mad og drikke og en ren ble, så kan vi sagtens spise et stykke tørt brød..

Anmeld

13. april 2011

Frøken J.

Anonym skriver:

men hvad gjorde/gør i??

hilsen Den skrukke

Altså vi er begge under uddannelse jeg får udbetalt omkring 7800 om måneden, det er SU og SU-lån. Kæresten får udbetalt SU, men skal nu i praktik og får der udbetalt ca. 8000 kroner om måneden. Så jeg må nok konkludere, at der er flere gode årsager til at få en uddannelse ud over de åbenlyse, nemlig også det økonomiske

Anmeld

13. april 2011

4xGreve

Anonym skriver:

men hvad gjorde/gør i??

hilsen Den skrukke

lig et godt beuget og spar hvor der kan spares - jeg var lige fyldt 19 da vi fik vores det første jeg er og var på KH mens manden dengang var lærling - og et barn behøver altså ikke at være dyre end man gør det til...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.