Andre der overvejer brystoperation efter fødsel/amning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. april 2011

IsjaLuna

IsjaLuna skriver:

Ja det kan jeg mærke. Der er mange ting jeg ikke orker hvis jeg ikke kan lide mig selv eller min krop. Har bare vinket farvel til en masse selvtillid siden jeg fødte. Har godt nok tabt de 28 kg. jeg tog på, men der vil altid være ar og andre ting.... 

mener 18kg hehe puha !

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2011

Anja&jesper

IsjaLuna skriver:

Ja har fuldstændig gang i det samme

Har været ked af det længe nu over noget der kunne laves, nu håber jeg bare tiden snart er inde til at han er blevet overtalt  

Ja der er sku meget arbejde i at overtale dem, men jeg tror også bare at de tænker pris.

Har du fundet ud af hvor du vil ha dem lavet og hvad det koster?

Anmeld

5. juni 2014

Påskeliljen

Hejsa

Jeg har fået en brystforstørrende operatin altså brystoperation da mine bryster var SÅ kedelige efter fødsel og amning. Jeg er så superglad for det. Har også fået fedtsugning, Botox og Restylane Det hjalp mig rigtig meget at læse den her artikel om brystoperation:

http://mylooks.dk/emner/brystoperation-brystkirurgi-den-ultimative-guide/

Der kan man også finde priser og klinikker på alt mulig andet plastikkirurgi. Inde på Mylooks.dk er der også rigtig mange andre piger som også har fået brystoperation og som taler om det hver dag. Det hjalp mig.

Så meget held og lykke med det!

Kram Påske 

Anmeld

5. juni 2014

Isabella_mor

Nu kan jeg ikke svare på det om jeg ville overveje at få lavet dem efter. Men de bryster jeg har nu hvor jeg er gravid. De er SÅ perfekte. Og dem vil jeg gerne beholde.! Det ved jeg at det kommer jeg ikke til. Så måske. For jeg har normalt ingenting.

Men jeg ved også at selværet ikke sidder i brysterne, men i hovedet, og hvis man kan lære at acceptere sin krop, så er selværd automatisk helt i orden. Selværd er jo en afspejling af hvordan vi tænker om os selv. Og hvis man tænker dårligt om sig selv, har man et lavere selværd. Man skal sgu være sin egen bedste ven  

Anmeld

5. juni 2014

mommy1991

IsjaLuna skriver:

Er jeg mærkelig, fordi jeg måske hader mine bryster efter jeg har født?

Det er utroligt hvor meget på ens krop der ændres efter en graviditet

Jeg har tænkt meget på at få en brystoperation, da jeg har mistet meet af min selvtillid, fordi man ikke BARE kan træne sine bryster flotte igen

Er der nogen der har fået en brystoperation efter fødsel/amning?

Nogen andre end mig der overvejer det?

Eller er jeg bare mærkelig, fordi det ikke er nødvendigt....

Håber jeg får nogen gode svar, da det er blevet et stort problem for mig.... 

Jeg er næsten 100% sikker på at jeg vil have en brystoperation, når jeg har fået de børn jeg skal have.. Mine bryster ser forfærdelige ud 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.