Andre der overvejer brystoperation efter fødsel/amning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.912 visninger
34 svar
6 synes godt om
13. april 2011

IsjaLuna

Er jeg mærkelig, fordi jeg måske hader mine bryster efter jeg har født?

Det er utroligt hvor meget på ens krop der ændres efter en graviditet

Jeg har tænkt meget på at få en brystoperation, da jeg har mistet meet af min selvtillid, fordi man ikke BARE kan træne sine bryster flotte igen

Er der nogen der har fået en brystoperation efter fødsel/amning?

Nogen andre end mig der overvejer det?

Eller er jeg bare mærkelig, fordi det ikke er nødvendigt....

Håber jeg får nogen gode svar, da det er blevet et stort problem for mig.... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2011

Anja&jesper

IsjaLuna skriver:

Jeg har tænkt meget på at få en brystoperation, da jeg har mistet meet af min selvtillid, fordi man ikke BARE kan træne sine bryster flotte igen

Jeg syntes overhoved ikke det er mærkeligt du vil det, jeg har det helt på samme måde så da jeg gik og var gravid sagde jeg også til manden at når jeg var færdig med at amme så ville jeg ha lavet mine bryster. Så jeg har det på helt samme måde som dig

Anmeld

13. april 2011

Kvindemin

IsjaLuna skriver:

Jeg har fået lavet større bryster efter jeg fødte mit første barn

Anmeld

13. april 2011

Tystys14

JUBIIII en der har det på samme måde som mig...  Neeej du er ikke alene, jeg hader mine bryster efter fødslen... og hun hvor jeg ammer er det brune område blevet utroligt stort og blødt... hader det og skal bare have sparet op til en operation efter.  de er blevet så store oven i, bruger en 80G eller H og det er altså bare FOR stort.  

Synes ikke du er mærkelig, min selvtilid er også helt og aldeles væk...

Anmeld

13. april 2011

TroldeMor<3

Altså jeg kan godt forstå du er trist over det osv. det betyder jo meget at man er tilfreds med sin krop.

Jeg tænker selv, at det er en del af det at blive mor - nu har jeg ikke selv født endnu, så ved slet ikke hvor slemt det bliver Men synes da processen et eller andet sted er smuk

Jeg synes ikke man skal ladesig operere, før man er sikker på man ikke skal have flere børn. Det lyder helt hen i vejret at skulle amme med - falske bryster ? :b

Men når man har fået de børn man skal have, tjaa hvorfor ikke :b ? Hvis du bliver glad, og mere tilfreds med dig selv af det, kan jeg ikke se noget forkert i det

Anmeld

13. april 2011

Bavianis

Også her! Ved ikke om jeg har råd, men det er helt sikkert en tanke...

Anmeld

13. april 2011

svanen73

I mine øjne...Sådan er det jo

Jeg syns det er smukt at en kvinde bærer præg af at ha født børn...og nu blir jeg nok upopulær (er ligeglad) men jeres selvtillid sidder da for pokker vel ikke i brysterne sorry, men har aldrig forstået det.

Og trust me, mine bryster sidder ikke som en 18 årig og har aldrig gjort det.

Anmeld

13. april 2011

TroldeMor<3

svanen73 skriver:

I mine øjne...Sådan er det jo

Jeg syns det er smukt at en kvinde bærer præg af at ha født børn...og nu blir jeg nok upopulær (er ligeglad) men jeres selvtillid sidder da for pokker vel ikke i brysterne sorry, men har aldrig forstået det.

Og trust me, mine bryster sidder ikke som en 18 årig og har aldrig gjort det.

Anmeld

13. april 2011

Isabella_mor

jeg havde forholdsvis små bryster før jeg blev gravid.. og nu efter jeg har født og er stoppet med at amme er de bare blevet endnu mindre... jeg har overvejet det. men jeg får det ikke gjort, jeg ved min kæreste kan lide min krop og det kan jeg i og for sig også godt selv.. men jeg er lidt øm omkring mine bryster fordi de er blevet mindre...

måske om nogle år og når jeg har fået mit 2 og sidste barn..

Anmeld

13. april 2011

Kvindemin

Kan sagtens følge dig, men jeg fik det ikke bedre da jeg fik lavet bryster.
Jeg tænkte at min mand dog vil syntes jeg var 'ulækker' med de bryster jeg fik da jeg havde født.
Jeg fik lavet større bryster, men har den dag i dag fortrudt at jeg fik det gjort. For hvorfor? Det er jo det smukkeste der er 'skyld' i at man ser ud som man gør - det følger med. Så længe min mand er tilfreds!!! Derfra for man jo, eller skulle man gerne få sin selvtillid..
Har selv gjort det, men syntes ikke andre skal gøre det. Det er slet ikke det samme at gå rundt med kunstige bryster.. man kan godt være heldig at kunne amme igen, men anden gang bliver de ødelagt igen :s

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.