Andre der overvejer brystoperation efter fødsel/amning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. april 2011

Sitrani

ved ikke om jeg bare har en helt anden indstlling, end andre.. men nu har jeg så også kæmpe bryster i forvejen...

Jeg glæder mig ligefrem til, at se hvordan mine bryster kommer til at være efter jeg har ammet!! Jeg HÅBER på at de bliver mindre, og hvis de kommer til at hænge, jamen så lad dem dog hænge - halleluja....

Lige nu bruger jeg 80G - og mine BH'er er for små, nu hvor jeg er blevet gravid, men venter med at skifte dem ud, til jeg skal bruge amme-bh.. de bh'er jeg bruger koster nemlig det hvide ud af øjnene, fordi de er så store...

Deler også den mening, at det da er en naturlig proces at blive mor, og dermed også, at éns bryster bliver.. tja... påvirket af det... Og det synes jeg egentlig er okay.... hvad dælen gjorde mødre for 50 år siden f.eks. Tror nu de levede videre med de hængende bryster...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2011

piadas

Ja, helt sikkert - jeg sagde det allerede efter nr. 2 og er endnu mere sikker nu her, mens jeg ammer nr. 3. Jeg vil dog vente, til vi er HELT sikre på, at vi ikke skal have flere børn. Vi vil nok gerne have 1 mere, og jeg er kun 31 år, så jeg synes, det er for tidligt! Jeg ville være SÅ træt af ikke at kunne amme, så jeg vil ikke løbe risikoen.

De hænger allerede meget - og jeg mener RIGTIG meget! Jeg har altid haft bløde bryster, og det bliver ikke bedre af at amme, skal jeg hilse og sige!

..og så har jeg lige bestilt to amme-bh'er i str. 85 M! Ja, I læser rigtigt....M! Så jeg synes, det er begrundelse nok, for at få ordnet bryster, når de samtidig hænger! 

Anmeld

13. april 2011

Mor til prinsessen :-)

IsjaLuna skriver:

Er jeg mærkelig, fordi jeg måske hader mine bryster efter jeg har født?

Det er utroligt hvor meget på ens krop der ændres efter en graviditet

Jeg har tænkt meget på at få en brystoperation, da jeg har mistet meet af min selvtillid, fordi man ikke BARE kan træne sine bryster flotte igen

Er der nogen der har fået en brystoperation efter fødsel/amning?

Nogen andre end mig der overvejer det?

Eller er jeg bare mærkelig, fordi det ikke er nødvendigt....

Håber jeg får nogen gode svar, da det er blevet et stort problem for mig.... 

Nej jeg har ikke...  :-) Mine bryster har slet ikke ændret sig, andet i omkreds på bhen 

Anmeld

13. april 2011

Den lykkelige

Jeg mener at "bare" fordi man er blevet mor og det en smuk ting der er skyld i man nu har hænge bryster.. Så synes je bestemt ikke man skal leve med det hvis man har det så dårlig over det!! Hvorfor skal man det hvis man kan få det ændret?? Selvom det ens graviditet/barn der "er skyld" i det, så gør det jo ikke noget man har det godt med sig selv og er glad for sin krop bagefter!!  Jeg synes bestemt du skal gøre det hvis du har det skidt med det.. Jeg ville selv gøre det til hver en tid hvis nogen stak mig 30.000 kr til det  men pengene sætter en stopper for det her.. desværre..

Anmeld

13. april 2011

Baby_girl2011

IsjaLuna skriver:

Er jeg mærkelig, fordi jeg måske hader mine bryster efter jeg har født?

Det er utroligt hvor meget på ens krop der ændres efter en graviditet

Jeg har tænkt meget på at få en brystoperation, da jeg har mistet meet af min selvtillid, fordi man ikke BARE kan træne sine bryster flotte igen

Er der nogen der har fået en brystoperation efter fødsel/amning?

Nogen andre end mig der overvejer det?

Eller er jeg bare mærkelig, fordi det ikke er nødvendigt....

Håber jeg får nogen gode svar, da det er blevet et stort problem for mig.... 

Ja jeg gør..

Som jeg skrev i en anden tråd har mig og manden lavet et vædde mål om at jeg kan ikke komme ned på 60 kg inden jeg bliver 25 og self kan jeg det.. Men anyway hvis jeg kan det får jeg nye patter.. og nøj jeg glæder mig hellllt vildt

Anmeld

13. april 2011

IsjaLuna

Anja&jesper skriver:

Jeg syntes overhoved ikke det er mærkeligt du vil det, jeg har det helt på samme måde så da jeg gik og var gravid sagde jeg også til manden at når jeg var færdig med at amme så ville jeg ha lavet mine bryster. Så jeg har det på helt samme måde som dig

Pyyha  

Min mand vil så bare ikke bruge penge på det, for han synes selvf de er 'perfeeekte' som de er osv  

Anmeld

13. april 2011

IsjaLuna

Chritinap skriver:

Jeg har fået lavet større bryster efter jeg fødte mit første barn

Det er jo dét Hvis man alligevel skal lave dem, kan man vel gøre dem pænere og større end de nogensinde har været.. 

Hvor meget betalte du for det ? Og var det i Danmark ?

Anmeld

13. april 2011

IsjaLuna

Mor til prinsessen :-) skriver:

Nej jeg har ikke...  :-) Mine bryster har slet ikke ændret sig, andet i omkreds på bhen 

Jeg tænker bare, er man glad for sig selv og hvordan man ser ud, er der intet der skal ændres  

Så du er kun heldig hvis du kan lide dine 

Anmeld

13. april 2011

IsjaLuna

JessiMus skriver:

Ja jeg gør..

Som jeg skrev i en anden tråd har mig og manden lavet et vædde mål om at jeg kan ikke komme ned på 60 kg inden jeg bliver 25 og self kan jeg det.. Men anyway hvis jeg kan det får jeg nye patter.. og nøj jeg glæder mig hellllt vildt

Argh ! Bare min mand sagde det samme ! Så kunne han lige så godt sige 40 kg hehe, men du er godt nok heldig, hvis det lykkes for dig.

Held og lykke med det så !!

Anmeld

13. april 2011

IsjaLuna

Den lykkelige skriver:

Jeg mener at "bare" fordi man er blevet mor og det en smuk ting der er skyld i man nu har hænge bryster.. Så synes je bestemt ikke man skal leve med det hvis man har det så dårlig over det!! Hvorfor skal man det hvis man kan få det ændret?? Selvom det ens graviditet/barn der "er skyld" i det, så gør det jo ikke noget man har det godt med sig selv og er glad for sin krop bagefter!!  Jeg synes bestemt du skal gøre det hvis du har det skidt med det.. Jeg ville selv gøre det til hver en tid hvis nogen stak mig 30.000 kr til det  men pengene sætter en stopper for det her.. desværre..

Nej det er jo lige det ! Altså det er dejligt man har fået sig et vidunderligt barn eller to, men man ville for alt i verden ikke bytte sit barn, for sin ungdommelige krop, men det er man desværre nød til desværre, medmindre man hedder Jennifer Lopez, men altså.....

Hader ogs at det skal koste så meget... men synes lige pludselig at alle unge piger har fået det lavet!! uretfærdigt når jeg også er ung, men har smadret min krop, fordi jeg ikke gad tage en ABORT som alle andre unge piger, dét har altid været mit største problem efter fødslen, mine bryster !!!

Men tak for kommentaren, det hjælper mig mere end du tror, troede jeg var egoist eller sådan....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.