Andre der overvejer brystoperation efter fødsel/amning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. april 2011

Shibby

Ja. Jeg overvejer..og drømmer..Men den slags koster penge jeg har ikke har.. Men hvis jeg havde så tog jeg springet og lod mig skære op ganske frivilligt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2011

Silvermist

Ja mig. Jeg har født 2 skønne piger og overvejer nu kraftigt at få lavet mine bryster større. Mine bryster betyder rigtig meget for min selvtillid, sådan er det bare

Anmeld

13. april 2011

Den lykkelige

Nej det er jo lige det ! Altså det er dejligt man har fået sig et vidunderligt barn eller to, men man ville for alt i verden ikke bytte sit barn, for sin ungdommelige krop, men det er man desværre nød til desværre, medmindre man hedder Jennifer Lopez, men altså.....

Hader ogs at det skal koste så meget... men synes lige pludselig at alle unge piger har fået det lavet!! uretfærdigt når jeg også er ung, men har smadret min krop, fordi jeg ikke gad tage en ABORT som alle andre unge piger, dét har altid været mit største problem efter fødslen, mine bryster !!!

Men tak for kommentaren, det hjælper mig mere end du tror, troede jeg var egoist eller sådan....

Du er overhovedet ikke egoistisk!!! Det sådan et negativt ord.. du jo bare menneske.. du skal da også have det godt med dig selv og i din egen krop selvom du er mor.. du lever jo videre selvom der er børn i billedet.. Jeg ville både have lavet mave og bryster hvis pengene var til det.. men derfor elsker jeg jo ikke min datter mindre end andre.. eller synes det er lige så fantastisk at min krop har skabt hende.. men man skal også være en glad mor og glad for sig selv og sin krop..

Anmeld

13. april 2011

Anja&jesper

IsjaLuna skriver:

Pyyha  

Min mand vil så bare ikke bruge penge på det, for han synes selvf de er 'perfeeekte' som de er osv  

Hehe min mand ville heller ikke og han har også hele tiden sagt at han kunne ikke se hvorfor jeg ville ha dem lavet. Men som jeg har sagt til ham er at jeg ville ha dem lavet og lige meget hvad han sagde så blev det bare sådan for jeg var ikke tilfreds med hvordan jeg er kommet til at se ud og jeg er ked af det jeg ser.. så enten ville han ha en glad kvinde eller en der gik og var ked af det.

Anmeld

13. april 2011

xalo mit et & alt

Chritinap skriver:

Jeg har fået lavet større bryster efter jeg fødte mit første barn

hej. hvor mange børn har du,

jeg overvejer os men har bar tænk mig a forminske dem, da mine bryster er stor

jeg er nysgerrig efter om de bliver noget lignene dem jeg har nu hvis jeg føder et barn mere og ammer igen.

Anmeld

13. april 2011

Mor til prinsessen :-)

IsjaLuna skriver:

Jeg tænker bare, er man glad for sig selv og hvordan man ser ud, er der intet der skal ændres  

Så du er kun heldig hvis du kan lide dine 

lide ved jeg nu ikke... accepterer hvordan de ser ud  Også ville jeg ikke umiddelbart få lavet større bryster, da jeg i forvejen har store bryster

Men ja jeg er enig i man skal gøre hvad man synes er best for en selv, har ikke noget imod folk der får lavet større bryster.....

Anmeld

13. april 2011

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
IsjaLuna skriver:

Er jeg mærkelig, fordi jeg måske hader mine bryster efter jeg har født?

Det er utroligt hvor meget på ens krop der ændres efter en graviditet

Jeg har tænkt meget på at få en brystoperation, da jeg har mistet meet af min selvtillid, fordi man ikke BARE kan træne sine bryster flotte igen

Er der nogen der har fået en brystoperation efter fødsel/amning?

Nogen andre end mig der overvejer det?

Eller er jeg bare mærkelig, fordi det ikke er nødvendigt....

Håber jeg får nogen gode svar, da det er blevet et stort problem for mig.... 

Jeg tror også gerne jeg vil have lavet bryster når jeg er færdig med at få børn og amme.

Anmeld

13. april 2011

IsjaLuna

Den lykkelige skriver:

Du er overhovedet ikke egoistisk!!! Det sådan et negativt ord.. du jo bare menneske.. du skal da også have det godt med dig selv og i din egen krop selvom du er mor.. du lever jo videre selvom der er børn i billedet.. Jeg ville både have lavet mave og bryster hvis pengene var til det.. men derfor elsker jeg jo ikke min datter mindre end andre.. eller synes det er lige så fantastisk at min krop har skabt hende.. men man skal også være en glad mor og glad for sig selv og sin krop..

Ja det kan jeg mærke. Der er mange ting jeg ikke orker hvis jeg ikke kan lide mig selv eller min krop. Har bare vinket farvel til en masse selvtillid siden jeg fødte. Har godt nok tabt de 28 kg. jeg tog på, men der vil altid være ar og andre ting.... 

Anmeld

13. april 2011

IsjaLuna

Den lykkelige skriver:

Ja det kan jeg mærke. Der er mange ting jeg ikke orker hvis jeg ikke kan lide mig selv eller min krop. Har bare vinket farvel til en masse selvtillid siden jeg fødte. Har godt nok tabt de 28 kg. jeg tog på, men der vil altid være ar og andre ting.... 

Anmeld

13. april 2011

IsjaLuna

Anja&jesper skriver:

Hehe min mand ville heller ikke og han har også hele tiden sagt at han kunne ikke se hvorfor jeg ville ha dem lavet. Men som jeg har sagt til ham er at jeg ville ha dem lavet og lige meget hvad han sagde så blev det bare sådan for jeg var ikke tilfreds med hvordan jeg er kommet til at se ud og jeg er ked af det jeg ser.. så enten ville han ha en glad kvinde eller en der gik og var ked af det.

Ja har fuldstændig gang i det samme

Har været ked af det længe nu over noget der kunne laves, nu håber jeg bare tiden snart er inde til at han er blevet overtalt  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.