Grrrrrrr

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. april 2011

Kruse90

Anonym skriver:

Først smider idioten mig ud
så slår han op over facebook

og nu skriver idioten fandme og spørger om jeg kender en god restaurant i Aalborg!!

Det er 14 dage siden vi gik fra hinanden og så skal han fandme allerede på en date!!!

Må jeg godt tillade mig at være sur, ked og skuffet endnu mere lige nu??

ja det kan du mere end godt tillade dig!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2011

Miss T

Anonym skriver:

Han er 25 for at det ikke skal være løgn..

Det er faktisk ret skræmmende! Hvordan kan en voksen mand slå op over facebook?!?!! - Det er godt nok blevet alt for nemt at gøre en ende på forskellige ting i dag.

Hvis jeg havde stået i dit tilfælde var jeg nok brændt helt af over det og havde slettet ham både fra facebook og alle andre steder, du har ham gemt - selvom det er MEGA hårdt!

Anmeld

13. april 2011

Anonym trådstarter

Kruse90 skriver:

ja det kan du mere end godt tillade dig!

Mange tak..

Anmeld

13. april 2011

Anonym trådstarter

Miss T skriver:

Det er faktisk ret skræmmende! Hvordan kan en voksen mand slå op over facebook?!?!! - Det er godt nok blevet alt for nemt at gøre en ende på forskellige ting i dag.

Hvis jeg havde stået i dit tilfælde var jeg nok brændt helt af over det og havde slettet ham både fra facebook og alle andre steder, du har ham gemt - selvom det er MEGA hårdt!

jeg er også rasende, og jeg brænder indvendigt.. Jeg er såret, sur, ked af det, skuffet og hysterisk på samme tid.. men samtidig har jeg en lille søn på 1 år der også skal have en mor og så kan jeg bare ikke vise de følelser altid.. men når han er kommet i seng, så tuder jeg..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.