Grrrrrrr

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. april 2011

Mutti2B

Anonym skriver:

Jeg anbefalede fushion med et lille smil på læben for at han ikke skal mærke at jeg er mærket af det.. :/ Men for fanden det gør ondt indeni..

Sådan Så stærkt gået af dig . Og ja, gu' er det pisse hårdt. Hele ens verden bryder jo sammen. Du må love at du får tudet og raset igennem. Det er ren terapi. Men det behøver den undskyldning af en mand jo ikke at vide

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2011

Anonym trådstarter

Mutti2B skriver:

Sådan Så stærkt gået af dig . Og ja, gu' er det pisse hårdt. Hele ens verden bryder jo sammen. Du må love at du får tudet og raset igennem. Det er ren terapi. Men det behøver den undskyldning af en mand jo ikke at vide

tjaa stærkt og stærkt..

Tudet det får jeg gjort.. både alene og i selskab med andre.. Har en rigtig sød kammerat der inviterede på middag og så fik jeg ellers lov til at tude så længe jeg kunne, og derefter fik han mig til at grine som jeg ikke har gjort længe..

Anmeld

12. april 2011

Mutti2B

Anonym skriver:

så kom da lige med nogle fif til at spille bedre.. Jeg er helt lost lige nu.. og egentlig så vil jeg jo vildt gerne virke overskudsagtig overfor ham på trods af at han er skyld i massivt vægttab fordi jeg har været ked og slet ikek haft apetit osv..

Så please piger hjælp mig til at tage det med et smil når han skriver sådan..

Det ER skide svært når man står i det. Bagefter tænker man jo på alle de utrolig kloge ting man skulle ha sagt eller gjort .

Men jeg synes du har gjort det godt . Det er så svært ikke bare at sende en total sviner tilbage når han sender dig sådan en sms.

Sender dig lige en kæmpe

Anmeld

12. april 2011

Mutti2B

Anonym skriver:

tjaa stærkt og stærkt..

Tudet det får jeg gjort.. både alene og i selskab med andre.. Har en rigtig sød kammerat der inviterede på middag og så fik jeg ellers lov til at tude så længe jeg kunne, og derefter fik han mig til at grine som jeg ikke har gjort længe..

Han lyder som en skøn kammerat

Anmeld

12. april 2011

Anonym trådstarter

Mutti2B skriver:

Det ER skide svært når man står i det. Bagefter tænker man jo på alle de utrolig kloge ting man skulle ha sagt eller gjort .

Men jeg synes du har gjort det godt . Det er så svært ikke bare at sende en total sviner tilbage når han sender dig sådan en sms.

Sender dig lige en kæmpe

synes jeg har opført mig virkelig godt i forhold til situationen.. jeg har været ked, såret og virkelig skuffet.. Men jeg har holdt hovedet højt, foræret ham alle mine møbler (jeg har ikke plads til dem alligevel, så skal have nyt og mindre), det eneste jeg forlanger er at få de gaver jeg har fået gennem tiden af både ham og andre.. da jeg har en relation til de ting uanset om han har givet mig dem eller ej.. de hænger jo sammen med et minde i mit liv.. plus der er nogle ret lækre lysestager imellem..

Men jeg har ikke skældt ud, men givet ham plads, og jeg har ikke ringet eller andet medmindre der har været en grund..

Men det tærer på psyken, og på vægten..

Anmeld

12. april 2011

Anonym trådstarter

Mutti2B skriver:

Han lyder som en skøn kammerat

han er uundværlig.. vi har holdt sammen i tykt og tyndt, han samlede mig op da jeg faldt i et sort hul efter at være blevet forladt af min søns far midt i graviditeten, og nu samler han mig sq op igen..

men jeg ville også til enhver tid gøre det samme for ham..

Anmeld

12. april 2011

Mutti2B

Anonym skriver:

synes jeg har opført mig virkelig godt i forhold til situationen.. jeg har været ked, såret og virkelig skuffet.. Men jeg har holdt hovedet højt, foræret ham alle mine møbler (jeg har ikke plads til dem alligevel, så skal have nyt og mindre), det eneste jeg forlanger er at få de gaver jeg har fået gennem tiden af både ham og andre.. da jeg har en relation til de ting uanset om han har givet mig dem eller ej.. de hænger jo sammen med et minde i mit liv.. plus der er nogle ret lækre lysestager imellem..

Men jeg har ikke skældt ud, men givet ham plads, og jeg har ikke ringet eller andet medmindre der har været en grund..

Men det tærer på psyken, og på vægten..

Nu må du passe på dig selv

(og lækre lysestager er ikke at kimse af   )

Anmeld

12. april 2011

Anonym trådstarter

Mutti2B skriver:

Nu må du passe på dig selv

(og lækre lysestager er ikke at kimse af   )

er da heldigvis blevet mere obs på at jeg skal spise.. Men vægten sagde også pludselig minus 8kg på 1½uge..

nej lækre lysestager skal man ikke lave sjov med..

Anmeld

13. april 2011

Miss T

Det lyder ikke som om han er særlig gammel?!

Ignorerer ham ALT det du kan, han fortjener ikke mere opmærksomhed fra din side!

Anmeld

13. april 2011

Anonym trådstarter

Miss T skriver:

Det lyder ikke som om han er særlig gammel?!

Ignorerer ham ALT det du kan, han fortjener ikke mere opmærksomhed fra din side!

Han er 25 for at det ikke skal være løgn..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.