Grrrrrrr

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. april 2011

Mutti2B

Baby-støv skriver:

jaah hehe.. også skrive jeg var på det her fine sted i lørdags med *** og det var et lækkert sted..

Nemlig . Hvis han vil spille spillet, så spiller vi det bare bedre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2011

twinny

Mutti2B skriver:

jaaah... Han skal ikk tro han er noget...

Anmeld

12. april 2011

Anonym trådstarter

Baby-støv skriver:

jaah jeg har selv været der....  det var bare den ene efter den anden.... også sagde nu skulle jeg have en laaaaang pause fra de stodder til mænd...  Jeg lovede mig selv en pause på flere år.

Der gik 4 måneder også kom min nuværende kæreste ind i billedet og han er bare en engel  Han var bare det stik modsatte a alle de stodder jeg har været sammen med....

Jeg er sikker på du nok skal finde en... Men find nu dig selv først, så ska den perfekt mand nok komme.  Du skal bare hygge dig og være dig selv...

jeg skal også bare finde mig selv nu, og finde en stabil hverdag med min dreng igen..

men det er bare gang på gang.. Jeg har aldrig haft en fyr der har behandlet mig ordentlig..

Anmeld

12. april 2011

twinny

Anonym skriver:

jeg skal også bare finde mig selv nu, og finde en stabil hverdag med min dreng igen..

men det er bare gang på gang.. Jeg har aldrig haft en fyr der har behandlet mig ordentlig..

Det havde jeg heller ikk prøvet før.. Men lige pludselig kommer det...

Eller måske ikk, fordi du får det så godt med bare at være dig og din søn.... Det er der nogen der får.... og ikke leve med en mand...

Du skal nok finde u a det...

Anmeld

12. april 2011

Anonym trådstarter

mortilflere skriver:

Han er lovligt undskyldt , hans hjerne sidder under det sted hvor livremmen klemmer for ilt tilførslen ...

Hver glad for du er af med ham...

haha, nu kom jeg sq til at grine lidt.. Tak skal du have..

Anmeld

12. april 2011

Anonym trådstarter

Baby-støv skriver:

Det havde jeg heller ikk prøvet før.. Men lige pludselig kommer det...

Eller måske ikk, fordi du får det så godt med bare at være dig og din søn.... Det er der nogen der får.... og ikke leve med en mand...

Du skal nok finde u a det...

Jeg duer ikke til at være alene så er ret sikker på at jeg nok skal finde en igen på et tidspunkt..

Anmeld

12. april 2011

Anonym trådstarter

wamse skriver:

Kæft en klaphat 

Du får en stor kram herfra 

tak for krammer..

Anmeld

12. april 2011

Anonym trådstarter

Mutti2B skriver:

Han er da kun ude på at gøre dig jaloux, den klaphat

Jeg synes du skal skrive tilbage og anbefale en helt vild fantastisk (og dyr) restaurant og ønske han en rigtig dejlig aften. Så kan det nok være han bliver lidt overrasket

Jeg anbefalede fushion med et lille smil på læben for at han ikke skal mærke at jeg er mærket af det.. :/ Men for fanden det gør ondt indeni..

Anmeld

12. april 2011

Anonym trådstarter

Baby-støv skriver:

jaah hehe.. også skrive jeg var på det her fine sted i lørdags med *** og det var et lækkert sted..

sjovt du siger lørdag.. Jeg har en skide god kammerat som inviterede mig op til middag og så fik jeg ellers lov til at ude det hele ud..

Anmeld

12. april 2011

Anonym trådstarter

Mutti2B skriver:

så kom da lige med nogle fif til at spille bedre.. Jeg er helt lost lige nu.. og egentlig så vil jeg jo vildt gerne virke overskudsagtig overfor ham på trods af at han er skyld i massivt vægttab fordi jeg har været ked og slet ikek haft apetit osv..

Så please piger hjælp mig til at tage det med et smil når han skriver sådan..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.