Grrrrrrr

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. april 2011

Anonym trådstarter

Baby-støv skriver:

jaah men nogle mennesker synker bare lavt....

Du fortjener virkelig bedre end sådan en stodder....

tjaa, man kan sq godt tvivle på om man fortjener bedre nogengange..

Men hvorfor fanden skal jeg altid falde for idioterne??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2011

mortilflere

Han er lovligt undskyldt , hans hjerne sidder under det sted hvor livremmen klemmer for ilt tilførslen ...

Hver glad for du er af med ham...

Anmeld

12. april 2011

wamse

Kæft en klaphat 

Du får en stor kram herfra 

Anmeld

12. april 2011

Anonym trådstarter

PsychedeliC skriver:

Jeg kender det ALT for godt! Har mærket på min krop hvordan nogle svin sådan nogle mænd kan være og de prøver bare at pille en ned. Det bedste du kan gøre er at virke lykkelig og glad uden ham.

du har nok ret.. det er bare skide svært.. forsøgte dog at svare ham uden at virke alt for såret..

Der er jo for dælen kun gået 14 dage??

Anmeld

12. april 2011

Mutti2B

Han er da kun ude på at gøre dig jaloux, den klaphat

Jeg synes du skal skrive tilbage og anbefale en helt vild fantastisk (og dyr) restaurant og ønske han en rigtig dejlig aften. Så kan det nok være han bliver lidt overrasket

Anmeld

12. april 2011

PsychedeliC

Anonym skriver:

du har nok ret.. det er bare skide svært.. forsøgte dog at svare ham uden at virke alt for såret..

Der er jo for dælen kun gået 14 dage??

Det kan tage endnu længere at komme over ham ..

Føleser er bare så svære for det er ikke noget man kan styre

Anmeld

12. april 2011

twinny

Anonym skriver:

tjaa, man kan sq godt tvivle på om man fortjener bedre nogengange..

Men hvorfor fanden skal jeg altid falde for idioterne??

jaah jeg har selv været der....  det var bare den ene efter den anden.... også sagde nu skulle jeg have en laaaaang pause fra de stodder til mænd...  Jeg lovede mig selv en pause på flere år.

Der gik 4 måneder også kom min nuværende kæreste ind i billedet og han er bare en engel  Han var bare det stik modsatte a alle de stodder jeg har været sammen med....

Jeg er sikker på du nok skal finde en... Men find nu dig selv først, så ska den perfekt mand nok komme.  Du skal bare hygge dig og være dig selv...

Anmeld

12. april 2011

Anonym trådstarter

Misselbek skriver:

Hold da kæft en idiot. og den eneste grund til han spørger dig er at han vil såre dig med at han allerede skal på "date". Synes sgu ikke han fortjener dine tårer, vær ligeglad, han er allerede doomed. 

Men tude det gør jeg jo alligevel.. Kan simpelthen ikke lade være..

jeg er bare stadigvæk så såret over den behanling jeg har fået, og så kommer det her bare som et ekstra slag direkte i ansigtet..

Anmeld

12. april 2011

twinny

Mutti2B skriver:

Han er da kun ude på at gøre dig jaloux, den klaphat

Jeg synes du skal skrive tilbage og anbefale en helt vild fantastisk (og dyr) restaurant og ønske han en rigtig dejlig aften. Så kan det nok være han bliver lidt overrasket

jaah hehe.. også skrive jeg var på det her fine sted i lørdags med *** og det var et lækkert sted..

Anmeld

12. april 2011

Anonym trådstarter

PsychedeliC skriver:

Det kan tage endnu længere at komme over ham ..

Føleser er bare så svære for det er ikke noget man kan styre

ja det er jeg desværre også bange for at det gør.. Men nej følelser kan man ikke selv styre..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.