affære

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. april 2011

Fru Nielsen

Pia. skriver:

Jamen det har jeg - gift i 11 år 3 børn - to hårde jobs ... savnede spænding... så jo - pludselig var han på facebook og sød og spændende og kunne give mig alt det jeg savnede - så bliver man fanget i en drømmeverden om den perfekte mand - som havde alt det jeg troede jeg ikke kunne leve uden - og det ene tager desværre det andet - jeg er ikke stolt af det i dag, det må du endelig ikke tro - jeg sårede en masse mennesker og blev en smule egoistisk og syntes bare jeg havde fortjent alt det her ...

Jo han var sød og dejlig og ville gå igennem ild og vand for mig - men det var jo ikke ham jeg savnede jeg savnede min mand kunne give mig den opmærksomhed... Vi blev skilt, mistede vores hus, flyttede hver til sit og tiden der efter var et helvede - i dag er vi gode venner og jeg må leve med min dumhed resten af livet...

Han var og er en god mand - det så jeg bare ikke lige der... og så legede jeg desværre med ilden og blev temmelig hårdt brændt...

Tak fordi du ville dele din historie med mig... Ja må jo sige du har lært det på den hårde måde!

Du har lært af det, og ved til en anden gang at det ikke er en anden mand du savner med ham du er sammen med... Også må man jo få en snak omkring det og arbejde for at få gnisten tilbage igen...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2011

Mig med maven

JEG SYNES: Det du gør er et NO GO!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.