affære

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. april 2011

merle2010

kender det udemærket godt.. sådan en flirt havde jeg osse kørende med en anden, og vi kom osse til at kysse mens jeg havde mand derhjemme.. det er så dejligt at spændene, mens det står på, men tro mig, min samvittighed kunne i hvert fald ikke bære det.. jeg brød grædende sammen og fortalte min kæreste det hele.. han var jo den jeg elskede og det andet var jo ingenting, men kun bekræftelse og flirt.. og det er jo altid skønt når det går skidt derhjemme jeg har nu cuttet alt kontakten med ham den anden og koncentrere mig om manden herhjemme.. har virkelig fået en lærestreg, da jeg faktisk blev smidt på porten efter jeg havde fortalt ham det..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2011

Anneiris

Pia. skriver:

Uha en sms flirt - der findes da ikke noget bedre - det giver det lækreste sus i maven og man føler sig set, elsket og speciel...

MEN, pas nu på - har du lagt låg på jeres affære ? - er det kun sms - hvor meget føler du og hvis du elsker din kæreste så højt som du giver udtryk for så ville jeg overveje hvor vigtig den flirt er ...

Alle elsker at blive bekræftet og små søde, frække sms i løbet af en kedelig dag er både spændende og dejligt og kan sætte fut i os alle...

Tænk dig godt om og gør op med dig selv om det skal fortsætte og hvad der vil ske hvis din kommende mand opdager din flirt på sms ...

Knus Pia.

Anmeld

12. april 2011

Pia.

Fru Nielsen skriver:

Tror når først man er begyndt, så er det heeeelt vild svært at undvære den opmærksomhed fra den anden mand... Man vil føle man savner noget.. Tror du ik???

Jo det tror jeg man gør - det ved jeg jo desværre lidt fra mig selv og grunden til jeg i dag sidder som jeg gør (lyder så trist, men jeg håber du forstår) ... Men det er jo min historie ... Men det er også derfor jeg skrev som jeg gjorde at det er skønt og lækkert at få frække søde beskeder MEN, man kraftigt skal overveje hvad man gør og hvorfor man gør det... Man kan godt elske sin mand selvom man sms'er men noget mangler man jo siden man gør det... og det bliver ikke ved at gå - på et tidspunkt kommer det frem i lyset eller man tager selv et valg om at gå... Og prisen er høj.. meget høj..

Knus...

Anmeld

12. april 2011

Diana...

Pia. skriver:

Uha en sms flirt - der findes da ikke noget bedre - det giver det lækreste sus i maven og man føler sig set, elsket og speciel...

MEN, pas nu på - har du lagt låg på jeres affære ? - er det kun sms - hvor meget føler du og hvis du elsker din kæreste så højt som du giver udtryk for så ville jeg overveje hvor vigtig den flirt er ...

Alle elsker at blive bekræftet og små søde, frække sms i løbet af en kedelig dag er både spændende og dejligt og kan sætte fut i os alle...

Tænk dig godt om og gør op med dig selv om det skal fortsætte og hvad der vil ske hvis din kommende mand opdager din flirt på sms ...

Knus Pia.

Anmeld

12. april 2011

Fru Nielsen

Pia. skriver:

Jo det tror jeg man gør - det ved jeg jo desværre lidt fra mig selv og grunden til jeg i dag sidder som jeg gør (lyder så trist, men jeg håber du forstår) ... Men det er jo min historie ... Men det er også derfor jeg skrev som jeg gjorde at det er skønt og lækkert at få frække søde beskeder MEN, man kraftigt skal overveje hvad man gør og hvorfor man gør det... Man kan godt elske sin mand selvom man sms'er men noget mangler man jo siden man gør det... og det bliver ikke ved at gå - på et tidspunkt kommer det frem i lyset eller man tager selv et valg om at gå... Og prisen er høj.. meget høj..

Knus...

Tror prisen er alt for høj... Har aldrig selv prøvet det, har jeg hverken nosser eller samvittighed....

Men tror RIGTIG mange ender derude fordi man glemmer at pleje forholdet derhjemme......

Anmeld

12. april 2011

Pia.

Fru Nielsen skriver:

Tror prisen er alt for høj... Har aldrig selv prøvet det, har jeg hverken nosser eller samvittighed....

Men tror RIGTIG mange ender derude fordi man glemmer at pleje forholdet derhjemme......

Helt sikkert rigtigt - Prisen ER høj... Ja man glemmer nok tit hinanden ... og så er en flirt jo super dejlig... men det koster - I alle retninger

Anmeld

12. april 2011

Fru Nielsen

Pia. skriver:

Helt sikkert rigtigt - Prisen ER høj... Ja man glemmer nok tit hinanden ... og så er en flirt jo super dejlig... men det koster - I alle retninger

Selvfølgelig er det dejligt, og alle har jo brug for flirt.... Og får man det ikke hjemme så er det jo nemt at gå i byen og finde det!

Må jeg spørge om du selv har været der eller??? Du skal ik svare hvis ikke du vil....

Anmeld

12. april 2011

Anette&Sophia

Anonym skriver:

Jeg har en sms affære med en tidligere kollega. Vi arbejdede sammen for 7 år siden, og havde dengang et onenight stand... for et år siden mødte vi tilfældigt hinanden i byen... vi kom til at rå-kysse..... det sidste års tid, med jævne mellemrum, sms´ser vi med hinanden... om alt og ingenting.. og en masse flirt og erotik...

I løbet af året er han blevet gift med hans kæreste som han har været sammen med i 5 år... jeg har fast kæreste gennem 3 år... elsker min kæreste højt.. vi skal giftes og vil have barn...

Ved ikke hvad jeg vil med indlægget... lette min samvittighed måske... og modtage en masse skældud..

Det skal siges at vi ikke har set hinanden siden vi mødtes tilfældigt ibyen.. alt foregår over sms...

de "kloge" siger jo at det er godt med en flirt en gang imellem, fordi man får det såkaldte "sus" igennem kroppen, og den nye energi som regel går "udover" ens partner.

efter min egen mening er der to måder at flirte på, venne-flirt og kæreste-flirt. og der er en forskel. - hvis jeg "venne-flirter" er det bare ren og skær jokes, fis og ballade. som at tjatte til hinanden osv.

men en kæreste-flirt ligger der lidt mere i med følelser, osv.

det er fint med en "flirt" hvis man føler sig genoplivet og får ny energi. ( jeg ville dog mene at en venne-flirt burde være nok, til at denne energi kan komme, fordi en god kammerat kan sagtens få en til at smile og give en den specielle følelse &nbsp  - men det er jo ens eget valg,

bare husk at k minus kærlighed, er ærlighed

Anmeld

12. april 2011

Pia.

Fru Nielsen skriver:

Selvfølgelig er det dejligt, og alle har jo brug for flirt.... Og får man det ikke hjemme så er det jo nemt at gå i byen og finde det!

Må jeg spørge om du selv har været der eller??? Du skal ik svare hvis ikke du vil....

Jamen det har jeg - gift i 11 år 3 børn - to hårde jobs ... savnede spænding... så jo - pludselig var han på facebook og sød og spændende og kunne give mig alt det jeg savnede - så bliver man fanget i en drømmeverden om den perfekte mand - som havde alt det jeg troede jeg ikke kunne leve uden - og det ene tager desværre det andet - jeg er ikke stolt af det i dag, det må du endelig ikke tro - jeg sårede en masse mennesker og blev en smule egoistisk og syntes bare jeg havde fortjent alt det her ...

Jo han var sød og dejlig og ville gå igennem ild og vand for mig - men det var jo ikke ham jeg savnede jeg savnede min mand kunne give mig den opmærksomhed... Vi blev skilt, mistede vores hus, flyttede hver til sit og tiden der efter var et helvede - i dag er vi gode venner og jeg må leve med min dumhed resten af livet...

Han var og er en god mand - det så jeg bare ikke lige der... og så legede jeg desværre med ilden og blev temmelig hårdt brændt...

Anmeld

12. april 2011

mor til lille emma

Fru Nielsen skriver:

Kan ikke forstå du har samvittighed til at gifte dig med en mand som elsker dig, efter det du har gjort og gør mod ham... Du bør stoppe din flirt, fortælle din kæreste hele historien også må han derfra tage stilling til hvad der skal ske mellem jer.... Syntes ikke du kan tillade dig at gå ind i et ægteskab som allerede inden i siger ja til hinanden er fyldt med løgn......

Helt enig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.