affære

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. april 2011

signe.

Fru Nielsen skriver:

Så tænker jeg jo bare at de frække, bekræftende smser på en kedelig dag bude være fra kæresten, frem for en anden mand....

lige præcis! Hvis man elsker sin kæreste, er sådanne beskeder fra ham mere end rigeligt og man burde ikke have lyst til at samle appetit ude

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2011

Pia.

Fru Nielsen skriver:

Så tænker jeg jo bare at de frække, bekræftende smser på en kedelig dag bude være fra kæresten, frem for en anden mand....

Jamen uden tvivl - jeg skrev bare det er dejligt og skønt med den slags sms'er - men skrev jo også at hun skulle gøre op med sig selv hvad der er vigtigst

Anmeld

12. april 2011

Vial

Anonym skriver:

Jeg har en sms affære med en tidligere kollega. Vi arbejdede sammen for 7 år siden, og havde dengang et onenight stand... for et år siden mødte vi tilfældigt hinanden i byen... vi kom til at rå-kysse..... det sidste års tid, med jævne mellemrum, sms´ser vi med hinanden... om alt og ingenting.. og en masse flirt og erotik...

I løbet af året er han blevet gift med hans kæreste som han har været sammen med i 5 år... jeg har fast kæreste gennem 3 år... elsker min kæreste højt.. vi skal giftes og vil have barn...

Ved ikke hvad jeg vil med indlægget... lette min samvittighed måske... og modtage en masse skældud..

Det skal siges at vi ikke har set hinanden siden vi mødtes tilfældigt ibyen.. alt foregår over sms...

Du repræsenterer nok en større del af befolkningen end man umiddelbart ønsker at tro, men det gør det ikke mere sympatisk.

Har selv haft en lign. flirt kørende. Ret meget samme historie. Jeg havde dog heldigvis ren mel i posen og har ikke lovet mig selv væk til en uvidende mand.

Anmeld

12. april 2011

Fru Nielsen

Pia. skriver:

Jamen uden tvivl - jeg skrev bare det er dejligt og skønt med den slags sms'er - men skrev jo også at hun skulle gøre op med sig selv hvad der er vigtigst

Tror når først man er begyndt, så er det heeeelt vild svært at undvære den opmærksomhed fra den anden mand... Man vil føle man savner noget.. Tror du ik???

Anmeld

12. april 2011

jannebjerre

Jeg tror du skal føle efter i dit hjerte - og finde ud af, hvad det er der gør, at du har behovet for denne "affærre"?
Derudover synes jeg også du skal tænke på, hvordan du ville have det hvis du fandt ud af din kæreste gjorde det mod dig???

Anmeld

12. april 2011

mor til 2 skønne piger .

Fru Nielsen skriver:

Kan ikke forstå du har samvittighed til at gifte dig med en mand som elsker dig, efter det du har gjort og gør mod ham... Du bør stoppe din flirt, fortælle din kæreste hele historien også må han derfra tage stilling til hvad der skal ske mellem jer.... Syntes ikke du kan tillade dig at gå ind i et ægteskab som allerede inden i siger ja til hinanden er fyldt med løgn......

.

Anmeld

12. april 2011

Faith

Uha sådan en "affære" har jeg også haft engang... Mens jeg havde kæreste på.

Det var vildt spændende og jeg følte mig virkelig eftertragtet og super lækker og smuk (det fortalte han mig jo at jeg var).

Efter et stykke tid fandt jeg ud af at det til dels skyldtes at min kæreste og jeg havde mistet gnsten i forholdet og vi gjorde det forbi.

"Forholdet" til sms fyren sluttede derefter. Så var det ikke spændende mere.

Kunne det skyldes at du inderst inde ikke elsker din kæreste mere? Ellers gør man ikke sådan noget. Behovet bør ganske enkelt ikke være der hvis man føler man får opfyldt alle sine behov hos sin kæreste/mand.

Anmeld

12. april 2011

anjamichell@gmail.com

Jeg bli'r SÅ rasende over at du eller nogen anden overhovedet kan finde på det!!

Nej hvor er det klamt og modbydeligt... Beklager jeg ved godt at man skal holde tonen og det gør jeg normalt også men det her er dog under ALT kritik!!

Her sidder jeg og er for ganske nylig blevet forladt af min elskede mand, dog ikk pga en anden men er du klar over hvor ondt det gør at blive svigtet og forladt!?

Jeg sidder og bli'r helt harm og håber sgu at han finder ud af det og vender dig ryggen for altid... Han går i sin bedste tro og er lykkelig med den kvinde han skal giftes med og oveni købet have barn med!! TROR han!! Altså hvad tænker du på ??

Utroskab er OGSÅ utroskab over sms... Hvor er det synd for din mand... Ingen fortjener at blive behandlet sådan.

Jo... dig... Når du selv er sådan.

Fortsat god dag 

Anmeld

12. april 2011

anjamichell@gmail.com

Anjamichell skriver:

Jeg bli'r SÅ rasende over at du eller nogen anden overhovedet kan finde på det!!

Nej hvor er det klamt og modbydeligt... Beklager jeg ved godt at man skal holde tonen og det gør jeg normalt også men det her er dog under ALT kritik!!

Her sidder jeg og er for ganske nylig blevet forladt af min elskede mand, dog ikk pga en anden men er du klar over hvor ondt det gør at blive svigtet og forladt!?

Jeg sidder og bli'r helt harm og håber sgu at han finder ud af det og vender dig ryggen for altid... Han går i sin bedste tro og er lykkelig med den kvinde han skal giftes med og oveni købet have barn med!! TROR han!! Altså hvad tænker du på ??

Utroskab er OGSÅ utroskab over sms... Hvor er det synd for din mand... Ingen fortjener at blive behandlet sådan.

Jo... dig... Når du selv er sådan.

Fortsat god dag 

Og til alle jer piger... Sæt pris på jeres mænd og værdsæt at I har dem... I fortryder bitterligt den dag de vælger jer fra..

Så savner man kærligheden og ville ønske man var to..

Så vær' god ved din mand hvis han er god ved dig

Anmeld

12. april 2011

bonanza

Føj siger jeg bare:-( tænk på hvis det var din kæreste der gjorde det mod dig? Du er jo ham utro og du vil giftes og ha barn med ham? Stakkels ham, vågn dog op!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.