affære

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.455 visninger
31 svar
3 synes godt om
12. april 2011

Anonym trådstarter

Jeg har en sms affære med en tidligere kollega. Vi arbejdede sammen for 7 år siden, og havde dengang et onenight stand... for et år siden mødte vi tilfældigt hinanden i byen... vi kom til at rå-kysse..... det sidste års tid, med jævne mellemrum, sms´ser vi med hinanden... om alt og ingenting.. og en masse flirt og erotik...

I løbet af året er han blevet gift med hans kæreste som han har været sammen med i 5 år... jeg har fast kæreste gennem 3 år... elsker min kæreste højt.. vi skal giftes og vil have barn...

Ved ikke hvad jeg vil med indlægget... lette min samvittighed måske... og modtage en masse skældud..

Det skal siges at vi ikke har set hinanden siden vi mødtes tilfældigt ibyen.. alt foregår over sms...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2011

signe.

tror du skal vende den og tænke ; Hvis din kæreste elsker dig og vil have barn med dig, men skriver frækt med en anden pige,SELVOM det bare er sms? hvordan ville du så have det.. tror det mest er de vinkler man kan bruge i sådanne tilfælde

Anmeld

12. april 2011

Darling<3

Anonym skriver:

Jeg har en sms affære med en tidligere kollega. Vi arbejdede sammen for 7 år siden, og havde dengang et onenight stand... for et år siden mødte vi tilfældigt hinanden i byen... vi kom til at rå-kysse..... det sidste års tid, med jævne mellemrum, sms´ser vi med hinanden... om alt og ingenting.. og en masse flirt og erotik...

I løbet af året er han blevet gift med hans kæreste som han har været sammen med i 5 år... jeg har fast kæreste gennem 3 år... elsker min kæreste højt.. vi skal giftes og vil have barn...

Ved ikke hvad jeg vil med indlægget... lette min samvittighed måske... og modtage en masse skældud..

Det skal siges at vi ikke har set hinanden siden vi mødtes tilfældigt ibyen.. alt foregår over sms...

Hvordan kan du sige at du og din kæreste skal giftes og have børn, når du var utro den aften for et år siden???

Anmeld

12. april 2011

Fru Nielsen

Kan ikke forstå du har samvittighed til at gifte dig med en mand som elsker dig, efter det du har gjort og gør mod ham... Du bør stoppe din flirt, fortælle din kæreste hele historien også må han derfra tage stilling til hvad der skal ske mellem jer.... Syntes ikke du kan tillade dig at gå ind i et ægteskab som allerede inden i siger ja til hinanden er fyldt med løgn......

Anmeld

12. april 2011

Josesmor

Anonym skriver:

UHA det er et farligt område i befinder jer på :/ jeg tænker om din kæreste Ikke opfylder alle dine behov?? Siden du skal snuse ude! Hvad ville du gøre hvis det var din kæreste der gjorde det mod dig som du gør mod ham?? Det er jo ikke okay!!!!Vil du have et råd??? Så skip en af dem. Ingen fortjæner blive nr 2 Held og lykke

Anmeld

12. april 2011

Marisen81

Fru Nielsen skriver:

Kan ikke forstå du har samvittighed til at gifte dig med en mand som elsker dig, efter det du har gjort og gør mod ham... Du bør stoppe din flirt, fortælle din kæreste hele historien også må han derfra tage stilling til hvad der skal ske mellem jer.... Syntes ikke du kan tillade dig at gå ind i et ægteskab som allerede inden i siger ja til hinanden er fyldt med løgn......

Anmeld

12. april 2011

Aves.

Hvorfor gør du det...har du tænkt over det...?

Anmeld

12. april 2011

Pia.

Uha en sms flirt - der findes da ikke noget bedre - det giver det lækreste sus i maven og man føler sig set, elsket og speciel...

MEN, pas nu på - har du lagt låg på jeres affære ? - er det kun sms - hvor meget føler du og hvis du elsker din kæreste så højt som du giver udtryk for så ville jeg overveje hvor vigtig den flirt er ...

Alle elsker at blive bekræftet og små søde, frække sms i løbet af en kedelig dag er både spændende og dejligt og kan sætte fut i os alle...

Tænk dig godt om og gør op med dig selv om det skal fortsætte og hvad der vil ske hvis din kommende mand opdager din flirt på sms ...

Knus Pia.

Anmeld

12. april 2011

tinasmor

Pia. skriver:

Uha en sms flirt - der findes da ikke noget bedre - det giver det lækreste sus i maven og man føler sig set, elsket og speciel...

Enig, HVIS man enten er single og lige har mødt evt. kærestepotentiale.

ELLER hvis man sms flirter med kæresten.

Ikke godt senarie:

Gift mand, som har fået barn med en anden i mellemtiden og kvinde som påstår hun elsker sin kæreste og ønsker at få barn med ham.

Anmeld

12. april 2011

Fru Nielsen

Pia. skriver:

MEN, pas nu på - har du lagt låg på jeres affære ? - er det kun sms - hvor meget føler du og hvis du elsker din kæreste så højt som du giver udtryk for så ville jeg overveje hvor vigtig den flirt er ...

Alle elsker at blive bekræftet og små søde, frække sms i løbet af en kedelig dag er både spændende og dejligt og kan sætte fut i os alle...

Tænk dig godt om og gør op med dig selv om det skal fortsætte og hvad der vil ske hvis din kommende mand opdager din flirt på sms ...

Knus Pia.

Så tænker jeg jo bare at de frække, bekræftende smser på en kedelig dag bude være fra kæresten, frem for en anden mand....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.