Lad os prøve igen... hvad tænker I, når I ser den her hund?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. april 2011

Koen.

Dictes mor skriver:

Border collier har nemlig nogle meget stirrende øjne, så det kan jeg godt forstå

MEN den ser bare flot og total kramme bamse agtig ud

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2011

Dictes mor

smillaluna skriver:

Ej det må du undskylde, det var ikke for at gøre nogen bekymrede. Mine svigerforældre har bare været ekstremt uheldige med Caylie. Der er papirer på hende og ingen i hendes familie fejler det mindste. Hun er købt med det formål at gøre hende til en super agilityhund. Det lykkedes osse, men så blev hun jo som sagt syg.

Det kan jo ske for alle hunderacer, så det er da ikke noget du skal gå og være bekymret for. Men forstår dig godt. Man frygter jo at ens guldklumper skal blive syge

Ja det kan jo nemlig ske, selvom man har taget alle forbehold. Molly er også købt til at blive agilityhund, men jeg har så fået mere smag for lydigheden, så der bliver vi nok Jeg er rigtig ked af at høre om Caylie. Det er så synd både for hende og for dine forældre. 

Anmeld

12. april 2011

Dictes mor

Ida. skriver:

MOLLY Selvom du ved, jeg ikke er det store hundemenneske, så er hun altså en ualmindelig smuk hund!!

I know

Anmeld

12. april 2011

Dictes mor

lillespurv20 skriver:

MEN den ser bare flot og total kramme bamse agtig ud

Jeg kan sagtens forstå det med øjnene, og bortset fra dem ser hun meget krammeagtig ud, men du har ret, der er noget i øjnene, og hun er slet ikke en krammehund, det bryder hun sig slet slet ikke om.

Anmeld

12. april 2011

Dictes mor

mortilj skriver:

der skal meget til før jeg går udenom en hund.. Jeg er opvokset med at mine bedste forældre havde hundepension og har tit hjulpet til både med at lufte hundende osv.. Jeg har selv haft rottweiler i 14 år, desværre døde den af alderdom, men det var den bedste hund jeg nogensinde har haft..

Men ja der er noget med de øjne der..

Jeg kan sagtens forstå det, jeg synes også altid at hun ser så stirrende ud på billeder, men ikke helt så meget i virkeligheden.

Anmeld

12. april 2011

Dictes mor

SanneBoe skriver:

Det selvfølgelig rigtigt, en venindes dreng er skrækslagen for hunde og det er så synd, hun ved egentlig ikke hvorfor, men han kan bare ik li dem.....

Ja, havde det ikke været for min mand havde sagt nej, så ville jeg ha en hel farm med hunde og heste

Har dog kun 1 hund og 2 heste, så syntes jeg har styret mig rimelig godt

Det må jeg nok sige, det lyder lækkert. jeg har kun 1 hund og en lånehest

Anmeld

12. april 2011

An&Jo

Dictes mor skriver:

Jeg kan sagtens forstå det, jeg synes også altid at hun ser så stirrende ud på billeder, men ikke helt så meget i virkeligheden.

de kan også let se farligere ud på billeder end de egentlig er..

Anmeld

12. april 2011

Munder

Jeg tænker at det er en rigtig sød vuf!

Derefter tænker jeg, at jeg håber dens menneskeforældre har overskuddet og energien til at træne den, så den kan få brugt nogle af sine naturlige instinkter

Anmeld

12. april 2011

Dictes mor

Munder skriver:

Jeg tænker at det er en rigtig sød vuf!

Derefter tænker jeg, at jeg håber dens menneskeforældre har overskuddet og energien til at træne den, så den kan få brugt nogle af sine naturlige instinkter

Det kan jeg godt forstå, at du tænker. Hendes mor (mig) er hundetræner, og træner hende selv hver dag, derudover går hun på to lydighedshold om tirsdagen og torsdagen, og så går hun tit konkurrence i weekenderne, derudover løber min mand med hende hver anden dag ca. 10 km og ellers bor vi på landet, så hun kan løbe frit hele dagen, og så har hun playdates to-tre gange om ugen. Så hun er en travl hund

Anmeld

12. april 2011

Munder

Dictes mor skriver:

Det kan jeg godt forstå, at du tænker. Hendes mor (mig) er hundetræner, og træner hende selv hver dag, derudover går hun på to lydighedshold om tirsdagen og torsdagen, og så går hun tit konkurrence i weekenderne, derudover løber min mand med hende hver anden dag ca. 10 km og ellers bor vi på landet, så hun kan løbe frit hele dagen, og så har hun playdates to-tre gange om ugen. Så hun er en travl hund

Det er læsning der gør mig rigtig glad Border Collier har det jo bedst, hvis de bliver brugt. Så jeg har på fornemmelsen at det er en rigtig glad og veltilpas hund

Rigtig mange vuffere ville få et klart bedre liv, hvis menneskeforældrene sætter sig ordentligt ind i racen inden de anskaffer sig en hund. Jeg har desværre set for mange hunde der ikke bliver "brugt" rigtigt og derfor bliver utilpassede.

Sød sød vuf!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.