Lad os prøve igen... hvad tænker I, når I ser den her hund?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. april 2011

Chamomile

Smuk og skøn ser den ud

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2011

katrine7

Den ligner den border-collie mine forældre havde jeg da jeg var lille - skøn hund

Anmeld

12. april 2011

*Sofie*

Dejlig vovse

Anmeld

12. april 2011

Fenja09

Jeg tænker "det er vidst en hyrdehund"  

Anmeld

12. april 2011

Dictes mor

SanneBoe skriver:

Den får man bare lyst til at kramme

Jeg eeeeeelsker hunde og tager tit mig selv i at stå og klappe fremmede hunde, der f.eks. står i snor foran Brugsen, når ejeren er inde og handle, jeg kan simpelthen ikke la være

Hilsen Susanne, med Berner Sennen Fila

Nåååå, hvor er hun fin. Jeg har tre berner sennen hunde på det hold jeg træner

Anmeld

12. april 2011

Dictes mor

mortilj skriver:

Normalt er jeg ikke bange for hunde, men hvis jeg mødte den der og kiggede den i øjnene ville jeg gå over på den anden side af vejen..

Synes faktisk der er noget ved den som gør mig utryg, hvad det er kan jeg ikke videre definere..

Jeg kan egentlig godt forstå dig, border collier har meget stirrende øjne, de bruger deres stirrende blik til at få får til at flytte sig.

Anmeld

12. april 2011

Dictes mor

smillaluna skriver:

Lækker hund! Minder meget om mine svigerforældres border collie (som har været Danmarksmester i agility før den fik HD i svær grad plus blev blind på venstre øje). Den er kun 4 år gammel

Hold da op, det er dog forfærdeligt! Molly bliver 4 til sommer, jeg håber ikke, at det sker for hende!

Anmeld

12. april 2011

Faith

SanneBoe skriver:

Den får man bare lyst til at kramme

Jeg eeeeeelsker hunde og tager tit mig selv i at stå og klappe fremmede hunde, der f.eks. står i snor foran Brugsen, når ejeren er inde og handle, jeg kan simpelthen ikke la være

Hilsen Susanne, med Berner Sennen Fila

Hi hi sådan har jeg det osse.... Kan simpelthen ikke komme forbi en hund uden lige at sige dav. Hilser dog ikke på hunde der står bundet, det tør jeg simpelthen ikke. Man ved sku aldrig hvad det er for en hund.

Dejlig hund du har

Anmeld

12. april 2011

Dictes mor

Znuzke skriver:

Jeg tænker at den ser rigtig sød ud - og ligner sådan en hund som man ikke kan spise af med en hygge-gåtur en gang om dagen....

Nope, der skal træning til, og hun bliver også trænet hver dag stort set (lige for tide ekstra meget, for vi skal snart til konkurrence) og så bor vi på landet, så hun får meget motion. 

Anmeld

12. april 2011

Dictes mor

smillaluna skriver:

Hi hi sådan har jeg det osse.... Kan simpelthen ikke komme forbi en hund uden lige at sige dav. Hilser dog ikke på hunde der står bundet, det tør jeg simpelthen ikke. Man ved sku aldrig hvad det er for en hund.

Dejlig hund du har

Sådan har jeg det også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.