Lad os prøve igen... hvad tænker I, når I ser den her hund?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. april 2011

Hvem?

smillaluna skriver:

Hi hi sådan har jeg det osse.... Kan simpelthen ikke komme forbi en hund uden lige at sige dav. Hilser dog ikke på hunde der står bundet, det tør jeg simpelthen ikke. Man ved sku aldrig hvad det er for en hund.

Dejlig hund du har

Det er frygteligt at ha det sådan, hunde, heste og katte, er bare ynglings

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2011

Dictes mor

SanneBoe skriver:

Det er frygteligt at ha det sådan, hunde, heste og katte, er bare ynglings

Men det er da også dejligt, tænk hvis nu man var bange for dem, sådan som jeg f.eks. er med katte... Men hunde og heste, det er bare det bedste..

Anmeld

12. april 2011

Hvem?

Dictes mor skriver:

Nåååå, hvor er hun fin. Jeg har tre berner sennen hunde på det hold jeg træner

Åhhh, det er sjældent jeg møder andre Bernere, elsker den hund

Vores træner har selv en Border og den kan de vildeste tricks

Anmeld

12. april 2011

Koen.

Den er virkelig smuk og sikkert den rareste hund i verden, MEN der er noget ved den øjne der skræmmer mig :s

Anmeld

12. april 2011

Laulund87

Den er SÅ sød ud og rigtig mild. Den ser også ud til at have det rigtig godt, sådan rigtig livsglad med krudt bagi

Anmeld

12. april 2011

An&Jo

Dictes mor skriver:

Jeg kan egentlig godt forstå dig, border collier har meget stirrende øjne, de bruger deres stirrende blik til at få får til at flytte sig.

der skal meget til før jeg går udenom en hund.. Jeg er opvokset med at mine bedste forældre havde hundepension og har tit hjulpet til både med at lufte hundende osv.. Jeg har selv haft rottweiler i 14 år, desværre døde den af alderdom, men det var den bedste hund jeg nogensinde har haft..

Men ja der er noget med de øjne der..

Anmeld

12. april 2011

Faith

Dictes mor skriver:

Hold da op, det er dog forfærdeligt! Molly bliver 4 til sommer, jeg håber ikke, at det sker for hende!

Ej det må du undskylde, det var ikke for at gøre nogen bekymrede. Mine svigerforældre har bare været ekstremt uheldige med Caylie. Der er papirer på hende og ingen i hendes familie fejler det mindste. Hun er købt med det formål at gøre hende til en super agilityhund. Det lykkedes osse, men så blev hun jo som sagt syg.

Det kan jo ske for alle hunderacer, så det er da ikke noget du skal gå og være bekymret for. Men forstår dig godt. Man frygter jo at ens guldklumper skal blive syge

Anmeld

12. april 2011

Dictes mor

lillespurv20 skriver:

Den er virkelig smuk og sikkert den rareste hund i verden, MEN der er noget ved den øjne der skræmmer mig :s

Border collier har nemlig nogle meget stirrende øjne, så det kan jeg godt forstå

Anmeld

12. april 2011

Hvem?

Dictes mor skriver:

Men det er da også dejligt, tænk hvis nu man var bange for dem, sådan som jeg f.eks. er med katte... Men hunde og heste, det er bare det bedste..

Det selvfølgelig rigtigt, en venindes dreng er skrækslagen for hunde og det er så synd, hun ved egentlig ikke hvorfor, men han kan bare ik li dem.....

Ja, havde det ikke været for min mand havde sagt nej, så ville jeg ha en hel farm med hunde og heste

Har dog kun 1 hund og 2 heste, så syntes jeg har styret mig rimelig godt

Anmeld

12. april 2011

Ida.

MOLLY Selvom du ved, jeg ikke er det store hundemenneske, så er hun altså en ualmindelig smuk hund!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.