Fattige bliver fattigere...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. april 2011

Aprilmor11

Eva. skriver:

jeg synes det er trist...men mon ikke det udøser en del flere enlige pludseligt...?

http://www.bt.dk/danmark/mange-flere-familier-bliver-fattige

Jeg er heller ikke helt med .. Hvis man er gift, og den ene er på KH, og den anden førtidspensionist, mister den ene så KH, eller er det kun, hvis man er gift og de begge er på KH ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2011

Chamomile

Jeg synes virkelig, at det er trist Taberne vil jo altid blive børnene.

Anmeld

12. april 2011

Aves.

Aprilmor11 skriver:

Jeg er heller ikke helt med .. Hvis man er gift, og den ene er på KH, og den anden førtidspensionist, mister den ene så KH, eller er det kun, hvis man er gift og de begge er på KH ??

Jeg forstår det som gift og begge på kh...

Anmeld

12. april 2011

Chamomile

Aprilmor11 skriver:

Som jeg læser det, gælder det "kun" hvor begge er på KH.

Anmeld

12. april 2011

Aprilmor11

Chamomile skriver:

Som jeg læser det, gælder det "kun" hvor begge er på KH.

Okay mange tak ..

Anmeld

12. april 2011

Aprilmor11

Eva. skriver:

Jeg forstår det som gift og begge på kh...

Tak ..

Anmeld

12. april 2011

wamse

Det er simpelthen frygteligt, som de svage i samfundet skal behandles. For pokker alle de mennesker, der med garanti ryger ud af deres boliger, fordi ingen familier kan da leve på 1 kh. 

Gad vide om, de mennsker der vedtager sådanne love, ved hvor psykisk belantende det er, når man ikke engang har penge til huslejen. 

Jeg kan godt forstå, hvis dette kommer til at avle fiktive samlivsophør, for nogen kommer alvorlig i klemme.

Anmeld

12. april 2011

Aves.

wamse skriver:

Det er simpelthen frygteligt, som de svage i samfundet skal behandles. For pokker alle de mennesker, der med garanti ryger ud af deres boliger, fordi ingen familier kan da leve på 1 kh. 

Gad vide om, de mennsker der vedtager sådanne love, ved hvor psykisk belantende det er, når man ikke engang har penge til huslejen. 

Jeg kan godt forstå, hvis dette kommer til at avle fiktive samlivsophør, for nogen kommer alvorlig i klemme.

Nej, det er jeg sikker på de ikke ved...de tænker nok bare at man må tage sig sammen eller spare lidt, få et job eller andet...sørgeligt..

Anmeld

12. april 2011

Fenja09

Hvor er det en trist udvikling!!

Så er det klart at regeringen afviser forslag fra EU om, at sætte en fattigdomsgrænse i Danmark.

Synes det er grotesk at vi byder vores egne så dårlige levevilkår. Jeg er i hvert fald af den overbevisning at man hjælper de mennesker som er dårligere stillet end en selv.

Vi må hellere huske at sætte vores X "rigtigt" næste gang

/Fenja

Anmeld

12. april 2011

Savannah

Det går altid udover de svage.. i guder, hvad er det dog der sker med vores land. føj for den lede. Så mange i forvejen belastede mennesker kommer til at lide endnu mere imens de rige æder deres steaks og spilder sovs ned af deres dyre skjorter.. Undskyld negativiteten, men det har jo ingen ende det her vanvid  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.