Fattige bliver fattigere...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.701 visninger
34 svar
0 synes godt om
12. april 2011

Aves.

jeg synes det er trist...men mon ikke det udøser en del flere enlige pludseligt...?

http://www.bt.dk/danmark/mange-flere-familier-bliver-fattige

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2011

eElak

Pis ozz - du kom først..

Havde lige kopieret linket og ville sætte det ind i forbindelse med de andre debatter vi har haft..

Men jo - folk skal jo skaffe penge på en eller anden måde - jeg kan slet ikke forestille mig at en familie skal kunne leve på 1 kontanthjælp!!! hvadenten det kun er et par som er gift eller om de har børn....

Synes det er at sparke til nogen som ligger ned..

Anmeld

12. april 2011

morethanperfect

Eva. skriver:

jeg synes det er trist...men mon ikke det udøser en del flere enlige pludseligt...?

Hm .. Vildt . Det er ikke mange penge ..

Blir det kun sådan hvis begge voksne er på Kh ? Eller også selvom det kun er den ene ??

Anmeld

12. april 2011

Aves.

KaLee skriver:

Pis ozz - du kom først..

Havde lige kopieret linket og ville sætte det ind i forbindelse med de andre debatter vi har haft..

Men jo - folk skal jo skaffe penge på en eller anden måde - jeg kan slet ikke forestille mig at en familie skal kunne leve på 1 kontanthjælp!!! hvadenten det kun er et par som er gift eller om de har børn....

Synes det er at sparke til nogen som ligger ned..

Par uden børn de får tilsammen omkring 10.000 kr INDEN skat...så de skal i forvejen leve for meget lidt...

Men ja, det er virkelig sørgeligt også fordi mange af de mennesker jo slet ikke er i stand til at arbejde...øv altså..

Og undskyld jeg kom først...to sjæle en tanke..

Anmeld

12. april 2011

Aves.

morethanperfect skriver:

Blir det kun sådan hvis begge voksne er på Kh ? Eller også selvom det kun er den ene ??

Jeg forstår det som hvis begge er på kh..

Anmeld

12. april 2011

morethanperfect

Eva. skriver:

Jeg forstår det som hvis begge er på kh..

Okay tak

Anmeld

12. april 2011

mulle7430

Eva. skriver:

det gælder kun vis begge partner er på kh ikke

Anmeld

12. april 2011

eElak

morethanperfect skriver:

Det er kun hvis et ægtepar er på KH.

Tror faktisk ikke at det gælder hvis man er samlevende, for så har man ikke forsørgerpligt..

DVs. bliv ikke gift, så kan begge parter modtage KH.

Anmeld

12. april 2011

eElak

Eva. skriver:

Par uden børn de får tilsammen omkring 10.000 kr INDEN skat...så de skal i forvejen leve for meget lidt...

Men ja, det er virkelig sørgeligt også fordi mange af de mennesker jo slet ikke er i stand til at arbejde...øv altså..

Og undskyld jeg kom først...to sjæle en tanke..

Ja det er grotesk, for samtidig med at mange af menneskerne ikke er i stand til at arbejde, så glemmer man også at der ikke er jobs nok til alle de mennesker som er på KH (eller dagpenge for den sags skyld).

Anmeld

12. april 2011

lotteh21

Hejsa...

Jeg forstår det heller ikke helt 100%. Min kæreste har fast arbejde og jeg er på kontanthjælp. Fjerner de så min kontanthjælp?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.