Det FØRSTE du tænker når du ser den her hund?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. april 2011

Hailiesmom11

N&J skriver:

At jeg gerne vil se ejeren - for enten bliver jeg bange netop fordi den har mundkurv på og ejeren ligner en der bestemt ikke har styr på sin hund, eller også ligner ejeren en der har styr på hunden og derfor som ansvarlig ejer har fulgt loven om at give hunde mundkurv på og så bliver jeg ikke så bange - men jeg er nok heller ikke den rette at spørge om sådan noget..

Men er ked af at sige at jeg er mindre bange (end jeg ellers ville være) fordi den har mundkurv på men det er min angst og ikke min rationelle tankegang der taler..

Og hvis det ikke var en "farlig" ejer, så er det slet ikke sikkert jeg havde opdaget hvilken slags hund det var havde jeg set den på gaden, men pga. mundkurven så er det lidt tydelig.. hmm jeg er vist en smule selvmodsigende..  

Kan godt forstå dig, vi har selv 2 hunde og selvom jeg ikke ligner sådan en hardcore blondie der har hunde for at se sej ud, så kigger folk rigtig meget hvis jeg kommer med min tigerstribede labrador, men hvis jeg kommer gående med min store sorte amstaff ser de knap så mærkeligt på mig.. Men hvis min kæreste kommer med dem så bliver der set ned på ham, da han nok ligner lidt stereotypen på dem der har denne type hund.

Skal lige siges det var MIG der ville have muskelhund og IKKE ham..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2011

Sphynxlover

Rose <3 skriver:

Jo det var det jeg mente...

Jeg plejer bare at kopier foto fra facebook.... Ellers kan man oploade ude til højre, når man opretter en tråd.

Håber du kan hitte ud af det, for jeg vil rigtig gerne se flere billeder af dem.

oki prøver

Anmeld

11. april 2011

otlitrom

Diana... skriver:

Ja og jeg forstå det faktisk ikke for hvis man gider kikker rigtig efter kan man TYDELIG se at de sagtens kan åbne munden og bide hvis det er det den vil. 

Jeg tror bare, at mange af os der tager fejl gør det i uvidenhed. At vi ikke kender forskellen på en mundkurv og en gå-sele... Fordi vi måske ikke har hund?

Anmeld

11. april 2011

Fru Dinesen

At jeg lige ville gå i en stor bue uden om med mine unger ...

Anmeld

11. april 2011

Nadia Foged

Når jeg bare ser billedet af den tænker jeg at det er en jeg meget gerne vil hilse på, kan sagtens se det søde u den

Selv intet imod muskelhunde, ganske vidst ligger der ting i deres gener vi ikke kan ændre på , men vi kan vælge om vi vil gøre det værre - eller tro på at det ikke er alle der er ens

Men hvordan jeg ville tænke ville komme meget an på hvordan hunden var når man så den, og om ejeren havde styr på den

og jeg er meget overrasket over folk mener det er en mundkurv, for det er det jo ikke. Og i så fald man ser en muskelhund med mundkurv kan det jo skyldes at reglerne ligger sådan at det skal de desværre have på.

Anmeld

11. april 2011

SD21

Anonym skriver:

Ja, hvad er det første du tænker når du ser den her hund? Bare din første tanke. Lad vær med at tænk på om du såre nogle eller om folk tror du er "dum".. bare kom med dit første indtryk. Jeg fortæller sener hvorfor jeg spørg om det her

Jeg tænker at det er en hund der trækker og derfor har en halti på

Anmeld

11. april 2011

Mira0911

N&J skriver:

Nej, det kan jeg læse mig til, men har faktisk aldrig set en hund med mundkurv - så kan godt se det nu hvor i siger det, men ellers var det det jeg havde troet.. 

Men havde stadig skulle se ejeren før jeg havde bestemt mig for hvad jeg tænkte som det første, men havde nok ikke gået lige forbi den men trukket ud til siden, men det gør jeg ved alle hunde som jeg anser som en smule farlige

Hvis jeg heller ikke vidste det i forvejen, havde jeg også tænkt at det var en mundkurv... 

Anmeld

11. april 2011

*Toffee*

Min første tanke var at det er en AST..

Anmeld

11. april 2011

Anonym trådstarter

Det er spændende at læse jeres svar synes jeg

Anmeld

11. april 2011

Mumto3

min første indskydelse var at jeg blev bange

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.