Det FØRSTE du tænker når du ser den her hund?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. april 2011

Hailiesmom11

MoarJ skriver:

Lige præcis... 

Desværre er der mange som tolker det som en mundkurv... 

Er hamrende glad for at vi købte en til vores labber... 

Ja vi var også rigtig glade for vores til vores lab blanding, men folk så så mærkeligt på hende da hun er tigerstribet så vi skiftede til en gå pænt sele i stedet for, og vores muskelhund har en mundkurv i stof men hader at give ham den på pga den lorte lov, hvis loven ikke havde været der havde vi ikke en mundkurv til ham han er nemlig blid som et lam

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2011

Kofoed.

Mussen2 skriver:

Lige i en hurtig vending synes jeg den ligner en gris Og så kommer jeg til at tænke¨på at den nok har bidt siden den har mundsele på

Det gjorde jeg også <- altså grisedelen

Anmeld

11. april 2011

Mille83

Jeg tænker at den går jeg en lang bue udenom når jeg ser den.....

Anmeld

11. april 2011

N&J

Vil lige tilføje, det er ikke mundkurv den har på, men en sele... 

Nej, det kan jeg læse mig til, men har faktisk aldrig set en hund med mundkurv - så kan godt se det nu hvor i siger det, men ellers var det det jeg havde troet.. 

Men havde stadig skulle se ejeren før jeg havde bestemt mig for hvad jeg tænkte som det første, men havde nok ikke gået lige forbi den men trukket ud til siden, men det gør jeg ved alle hunde som jeg anser som en smule farlige

Anmeld

11. april 2011

Lady Marion <3

Macrolf skriver:

Jeg tænker at det ser ud som om den har fået kuperet ører - hvilket er dyremishandling og forbudt

Detda så tydligt den IKKE har fået dem kuperet , de jo kæmpe store ,, Jeg tænker dejlig vuffer

Anmeld

11. april 2011

Diana...

Jeg tænker "dejligt at det ikke kun er min hund der trækker så meget at man bliver nød til at bruge snude sele". 

Anmeld

11. april 2011

Jakob'sMor

qp skriver:

"Den som dræber" noget farligt og noget der giver mig en dårlig følelse.......

Enig

Anmeld

11. april 2011

Diana...

MoarJ skriver:

Lige præcis... 

Desværre er der mange som tolker det som en mundkurv... 

Er hamrende glad for at vi købte en til vores labber... 

Ja og jeg forstå det faktisk ikke for hvis man gider kikker rigtig efter kan man TYDELIG se at de sagtens kan åbne munden og bide hvis det er det den vil. 

Anmeld

11. april 2011

LinLin

Jeg tænker det ikke lige umiddelbart er en hund jeg har lyst til at snakke med - men nu kan man jo heller ikke se ejeren... - er nok temmeligt farvet af hvor jeg bor og hvilke typer der har sådan en slags hund her

Anmeld

11. april 2011

Klumpe-dumpe

Sophie26 skriver:

Altså lægge billeder op af den i en tråd herinde ?

Det kan jeg da godt hvis jeg bare vidste hvordan man gør

Har desuden 2 forskellige Sphynx racer en han og en hun

Jo det var det jeg mente...

Jeg plejer bare at kopier foto fra facebook.... Ellers kan man oploade ude til højre, når man opretter en tråd.

Håber du kan hitte ud af det, for jeg vil rigtig gerne se flere billeder af dem.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.