Det FØRSTE du tænker når du ser den her hund?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. april 2011

N&J

At jeg gerne vil se ejeren - for enten bliver jeg bange netop fordi den har mundkurv på og ejeren ligner en der bestemt ikke har styr på sin hund, eller også ligner ejeren en der har styr på hunden og derfor som ansvarlig ejer har fulgt loven om at give hunde mundkurv på og så bliver jeg ikke så bange - men jeg er nok heller ikke den rette at spørge om sådan noget..

Men er ked af at sige at jeg er mindre bange (end jeg ellers ville være) fordi den har mundkurv på men det er min angst og ikke min rationelle tankegang der taler..

Og hvis det ikke var en "farlig" ejer, så er det slet ikke sikkert jeg havde opdaget hvilken slags hund det var havde jeg set den på gaden, men pga. mundkurven så er det lidt tydelig.. hmm jeg er vist en smule selvmodsigende..  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2011

Klumpe-dumpe

Sophie26 skriver:

Ja det er det

Vil du ikke lave en billedetråd af den... Den ser ehmm.... meget interessant ud...

Jeg er en smule imponeret over den.

Anmeld

11. april 2011

Kloster

Det første jeg tænker på er, hvorfor denne hund ikke har mundkurv på... Også tænke jeg, billedet må være taget i egen have.

Anmeld

11. april 2011

Mette+Mathias

Anonym skriver:

Ja, hvad er det første du tænker når du ser den her hund? Bare din første tanke. Lad vær med at tænk på om du såre nogle eller om folk tror du er "dum".. bare kom med dit første indtryk. Jeg fortæller sener hvorfor jeg spørg om det her

Hihi...jeg tænker:

1. Sikke nogle store ører
2. Sikke en flot farve
3. Hvordan mon temperamentet er?

Anmeld

11. april 2011

Mira0911

Her er den omtalte sele/grime, som mange vil tro er en mundkurv, hvilket det ikke er... 

http://www.dogcity.dk/paa-tur-461/gaa-paent-grimer-og-seler-47/halti-grime-til-hund-sort-1569.html

Anmeld

11. april 2011

Tvillingemor80

morethanperfect skriver:

Det er ikke en mundkurv .. Det er en sele

okay , men det var det jeg tænkte som det første

Anmeld

11. april 2011

Sphynxlover

Rose <3 skriver:

Vil du ikke lave en billedetråd af den... Den ser ehmm.... meget interessant ud...

Jeg er en smule imponeret over den.

Altså lægge billeder op af den i en tråd herinde ?

Det kan jeg da godt hvis jeg bare vidste hvordan man gør

Har desuden 2 forskellige Sphynx racer en han og en hun

Anmeld

11. april 2011

morethanperfect

MoarJ skriver:

Her er den omtalte sele/grime, som mange vil tro er en mundkurv, hvilket det ikke er... 

http://www.dogcity.dk/paa-tur-461/gaa-paent-grimer-og-seler-47/halti-grime-til-hund-sort-1569.html

Anmeld

11. april 2011

Mira0911

N&J skriver:

At jeg gerne vil se ejeren - for enten bliver jeg bange netop fordi den har mundkurv på og ejeren ligner en der bestemt ikke har styr på sin hund, eller også ligner ejeren en der har styr på hunden og derfor som ansvarlig ejer har fulgt loven om at give hunde mundkurv på og så bliver jeg ikke så bange - men jeg er nok heller ikke den rette at spørge om sådan noget..

Men er ked af at sige at jeg er mindre bange (end jeg ellers ville være) fordi den har mundkurv på men det er min angst og ikke min rationelle tankegang der taler..

Og hvis det ikke var en "farlig" ejer, så er det slet ikke sikkert jeg havde opdaget hvilken slags hund det var havde jeg set den på gaden, men pga. mundkurven så er det lidt tydelig.. hmm jeg er vist en smule selvmodsigende..  

Vil lige tilføje, det er ikke mundkurv den har på, men en sele... 

Anmeld

11. april 2011

morethanperfect

amandamh skriver:

okay , men det var det jeg tænkte som det første

Nåå

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.