Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
CamillaRH skriver: jeg var lige for hurtig på tasterne. de har de der på hvis de ikke går ordenligt - synes nu også det er syndt!! -
jeg var lige for hurtig på tasterne. de har de der på hvis de ikke går ordenligt - synes nu også det er syndt!! -
Er det også
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg vil lige sige at det ikke er synd for hunden at gå med sådan en hvis den kan finde ud af at gå med den og hvis den passer.
Hende her går meget pænt og kan stadig lave de ting hun vil men hun kan bare ikke trække som en gal .
CamillaRH skriver: nej - jeg købte den af vores dyrelæge da han skulle vacc. og, hun prøvede nogle forskellige på ham. ( da jeg ikke har forstand på den slags ) jeg har prøvede lidt forskelligt - som fx. hvis han trækker helt vildt vender jeg mig om og går den anden vej. (hvis han altså ikke hører efter når jeg siger gå pænt eller noget lign) den prøver lige af..
nej - jeg købte den af vores dyrelæge da han skulle vacc. og, hun prøvede nogle forskellige på ham. ( da jeg ikke har forstand på den slags ) jeg har prøvede lidt forskelligt - som fx. hvis han trækker helt vildt vender jeg mig om og går den anden vej. (hvis han altså ikke hører efter når jeg siger gå pænt eller noget lign) den prøver lige af..
Har du prøvet den sele der går ned omk benene på dem?
qp skriver: Kom nu med det svar inden folk går i seng Frk. Anonym!!!
Kom nu med det svar inden folk går i seng Frk. Anonym!!!
hallo! helt enig! vil gerne i seng, men er alligevel nysgerrig....
Anonym skriver: Jeg vil lige sige at det ikke er synd for hunden at gå med sådan en hvis den kan finde ud af at gå med den og hvis den passer. Hende her går meget pænt og kan stadig lave de ting hun vil men hun kan bare ikke trække som en gal .
Kom nu med det svaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar.........
stephanie1988 skriver: hallo! helt enig! vil gerne i seng, men er alligevel nysgerrig....
https://www.baby.dk/debat/102234pi1/ordet-er-frit/update-det-foerste-du-taenker-naar-du-ser-den-her-hund.aspx
En farlig gris
qp skriver: Kom nu med det svaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar.........
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128