Det FØRSTE du tænker når du ser den her hund?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. april 2011

Mor til Mike

CamillaRH skriver:

jeg var lige for hurtig på tasterne. de har de der på hvis de ikke går ordenligt - synes nu også det er syndt!!

-

Er det også

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2011

Anonym trådstarter

Jeg vil lige sige at det ikke er synd for hunden at gå med sådan en hvis den kan finde ud af at gå med den og hvis den passer.

Hende her går meget pænt og kan stadig lave de ting hun vil men hun kan bare ikke trække som en gal .

Anmeld

11. april 2011

TineA

Ærligt - så tænker jeg "Løb, inden den æder mig" Jeg elsker hunde, men har desværre ikke en eneste god oplevelse med de famøse kamp/muskelhunde. Synes de er utilregnelige og dét skræmmer mig.

Anmeld

11. april 2011

Diana...

CamillaRH skriver:

nej - jeg købte den af vores dyrelæge da han skulle vacc. og, hun prøvede nogle forskellige på ham. ( da jeg ikke har forstand på den slags ) jeg har prøvede lidt forskelligt - som fx. hvis han trækker helt vildt vender jeg mig om og går den anden vej. (hvis han altså ikke hører efter når jeg siger gå pænt eller noget lign) den prøver lige af..

Har du prøvet den sele der går ned omk benene på dem? 

Anmeld

11. april 2011

Gravid2012

qp skriver:

Kom nu med det svar inden folk går i seng Frk. Anonym!!!

hallo! helt enig! vil gerne i seng, men er alligevel nysgerrig....

Anmeld

11. april 2011

Diana...

Anonym skriver:

Jeg vil lige sige at det ikke er synd for hunden at gå med sådan en hvis den kan finde ud af at gå med den og hvis den passer.

Hende her går meget pænt og kan stadig lave de ting hun vil men hun kan bare ikke trække som en gal .

Anmeld

11. april 2011

qp

Anonym skriver:

Kom nu med det svaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar.........

Anmeld

11. april 2011

Anonym trådstarter

stephanie1988 skriver:

hallo! helt enig! vil gerne i seng, men er alligevel nysgerrig....

https://www.baby.dk/debat/102234pi1/ordet-er-frit/update-det-foerste-du-taenker-naar-du-ser-den-her-hund.aspx

Anmeld

11. april 2011

Gyllibik

En farlig gris

Anmeld

11. april 2011

Anonym trådstarter

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.