Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Fru'Rugaard skriver: Godaften Girls! Jeg har Maja på 1 år, og har været skruk siden hun var 1 måned Kæresten og jeg er fast besluttet på at vi skal have et barn mere- jeg starter i skole her den 2. maj, på SOSU, og jeg vil frygtelig gerne have det "planlagt" så jeg kan gå direkte på barsel når jeg er færdig på trin 1- dvs. om 2 år ca, plus-minus nogle uger. Så hvor længe havde i prøvet 2 gang, før der var gevinst? Håber på lidt svar Rikke- mor til Maja på 1 år
Godaften Girls! Jeg har Maja på 1 år, og har været skruk siden hun var 1 måned Kæresten og jeg er fast besluttet på at vi skal have et barn mere- jeg starter i skole her den 2. maj, på SOSU, og jeg vil frygtelig gerne have det "planlagt" så jeg kan gå direkte på barsel når jeg er færdig på trin 1- dvs. om 2 år ca, plus-minus nogle uger. Så hvor længe havde i prøvet 2 gang, før der var gevinst? Håber på lidt svar Rikke- mor til Maja på 1 år
Nu er der en del år mellem min søn og den nye som sommer til Sep.. Men vi havde været igang med projektBaby i ½ år inden den var positiv.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Fru'Rugaard skriver:Godaften Girls! Jeg har Maja på 1 år, og har været skruk siden hun var 1 måned Kæresten og jeg er fast besluttet på at vi skal have et barn mere- jeg starter i skole her den 2. maj, på SOSU, og jeg vil frygtelig gerne have det "planlagt" så jeg kan gå direkte på barsel når jeg er færdig på trin 1- dvs. om 2 år ca, plus-minus nogle uger. Så hvor længe havde i prøvet 2 gang, før der var gevinst? Håber på lidt svar Rikke- mor til Maja på 1 år
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128