Hvor længe gik der inden I blev gravid 2. gang?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. april 2011

Fru'Rugaard

Maja84 skriver:

Jeg kigger lidt med, er selv mega skruk, på trods af vores skønne søn på 2½ mdr, vil do gikke igang endnu, men overvejer da hvornår man evt skal begynde nr 2, havde måske lidt 1½-2 år i tankerne

Helt iorden
Jeg ville helst have haft at Maja skulle være 2 år, når jeg fødte, men kan altså ikke lade sig gøre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2011

Fru'Rugaard

Grøndal83 skriver:

Tak tak, ja hvis man vidste det ville gå så hurtigt var det til at planlægge.

Vi regnede jo med at det ville tage lidt længere tid, så regnede faktisk med et janur-februar barn, men det gik hurtigt og nu får vi et julebarn 

Dejlig julegave

Anmeld

12. april 2011

bobbles

Fru'Rugaard skriver:

Okay, det var da alligevel hurtigt
Håber ikke at vi skal have en kamp med at blive gravid 2 gang

ja for vi planlagde det denne gang og det har længe været vores store ønske vi skulle nå så mange ting og mandens fødselsdag her i april og så troede jeg at efter der kunne det være jeg var heldig at blive gravid.. også allerede efter 2 måneder blev jeg gravid, vi har ikke regnet med at det gik så hurtigt men vi er super glade og vi nyder bare tiden

Anmeld

12. april 2011

Hansen97

2. gang smed jeg p-pillerne i december og testede positiv i februar...

Anmeld

12. april 2011

mortil4dejligepiger

Jeg blev gravid i 1. forsøg anden gang. Og det var det samme med første og tredje barn.

Held og lykke med projektet

Anmeld

12. april 2011

NinaNymannMadsen

fra vi begyndte at prøve gik der 2 mdr så det var ikke længe. nu er jeg 14+2 og skal ha nr 2 til oktober.

Anmeld

12. april 2011

Hvem?

Fru'Rugaard skriver:

Godaften Girls!
Jeg har Maja på 1 år, og har været skruk siden hun var 1 måned
Kæresten og jeg er fast besluttet på at vi skal have et barn mere- jeg starter i skole her den 2. maj, på SOSU, og jeg vil frygtelig gerne have det "planlagt" så jeg kan gå direkte på barsel når jeg er færdig på trin 1- dvs. om 2 år ca, plus-minus nogle uger.
Så hvor længe havde i prøvet 2 gang, før der var gevinst?
Håber på lidt svar

Rikke- mor til Maja på 1 år

Lauge var 3 mdr. da vi bestemte os for at få dem tæt, og det blev i første forsøg, Hjalte er født før tid. så der er kun 11 mdr imellem dem, de er fra Januar og December 2010

Held og lykke

Anmeld

12. april 2011

Fru'Rugaard

Mille maria skriver:

ja for vi planlagde det denne gang og det har længe været vores store ønske vi skulle nå så mange ting og mandens fødselsdag her i april og så troede jeg at efter der kunne det være jeg var heldig at blive gravid.. også allerede efter 2 måneder blev jeg gravid, vi har ikke regnet med at det gik så hurtigt men vi er super glade og vi nyder bare tiden

Det kan jeg skam også godt forstå
Men, jeg er også tit i tvivl om der nu er gevinst, for siden jeg har fået spiral, har jeg haft utrolig ondt 14 dage inden min mens, men den her gang er det altså lidt anderledes- det skal lige siges at jeg har overhovedet ikke styr på hvornår jeg skal have min mens- men i søndags havde jeg så mange smerter at jeg simpelthen blev nød til at ligge mig men, de sidste par gange jeg har testet, har den været negativ.

Anmeld

12. april 2011

Fru'Rugaard

SanneBoe skriver:

Lauge var 3 mdr. da vi bestemte os for at få dem tæt, og det blev i første forsøg, Hjalte er født før tid. så der er kun 11 mdr imellem dem, de er fra Januar og December 2010

Held og lykke

Åh hvor skønt!
Mange tak ska du have

Anmeld

12. april 2011

lara82

Hejsa

Efter mit første barn begyndte jeg på p-piller og brugte dem så i 10 år - stoppede med p-piller 10 april 2010 og nåede kun at have mens. 1 gang inden jeg blev gravid. Testede positiv maj 2010...så det kommer an på din krop

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.