Hvor længe gik der inden I blev gravid 2. gang?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. april 2011

Fru'Rugaard

132319 skriver:

Jeg blev gravid den dag vi besluttede os for at prøve. Eller dvs. at vi blev enige om at hvis det skete så skete det.

Jeg havde så også kun taget p-piller i 14 dage forinden og stoppet på dem midt i en pakke, da jeg fik det dårligt af dem  

Hurtigt
Har aldrig hørt at man kan få det dårligt af p-piller

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2011

Joan ( Smallie )

Fru'Rugaard skriver:

Det var da en stor forskel alligevel
18 mdr, er også lige passende ville jeg også helst have, men kan ikke lade sig gøre, af hensyn til skole og alt det

Det er hårdt til at starte med men nu leger de så godt sammen.

Men man må jo gøre så det passer bedst for ens familie. Selv om jeg da godt nok lige skulle sluge en kamel da jeg fandt ud af jeg var gravid så hurtig igen

Anmeld

11. april 2011

Fru Nielsen

Jamen Mathias var 1 mrd gammel da Nicklas blev 3 år. Mathias bliver 1 år på Onsdag og jeg skal føde vores lille pige til August. Så dem bliver der 16 mdr imellem...

Anmeld

11. april 2011

Miss T

Da den store var 9 måneder..

Anmeld

11. april 2011

3baby

Fru'Rugaard skriver:

Hold da op
Tillykke med det
Ja, bare det ville gå så hurtig, så ville det ikke være svært at planlægge

Tak tak, ja hvis man vidste det ville gå så hurtigt var det til at planlægge.

Vi regnede jo med at det ville tage lidt længere tid, så regnede faktisk med et janur-februar barn, men det gik hurtigt og nu får vi et julebarn 

Anmeld

11. april 2011

Kløver

Jeg kigger lidt med, er selv mega skruk, på trods af vores skønne søn på 2½ mdr, vil do gikke igang endnu, men overvejer da hvornår man evt skal begynde nr 2, havde måske lidt 1½-2 år i tankerne

Anmeld

11. april 2011

Kløver

Jeg kigger lidt med, er selv mega skruk, på trods af vores skønne søn på 2½ mdr, vil do gikke igang endnu, men overvejer da hvornår man evt skal begynde nr 2, havde måske lidt 1½-2 år i tankerne

Anmeld

11. april 2011

132319

Fru'Rugaard skriver:

Hurtigt
Har aldrig hørt at man kan få det dårligt af p-piller

Kvalme og svimmelhed er blandt bivirkningerne og det fik jeg desværre af det mærke jeg fik (jeg havde fået nogle andre før.)

Men ja, det gik lynhurtigt, hurtigere end vi lige havde regnet med 

Anmeld

11. april 2011

Fru'Rugaard

Joan ( Smallie ) skriver:

Det er hårdt til at starte med men nu leger de så godt sammen.

Men man må jo gøre så det passer bedst for ens familie. Selv om jeg da godt nok lige skulle sluge en kamel da jeg fandt ud af jeg var gravid så hurtig igen

Ja, det forstår jeg godt da

Anmeld

11. april 2011

Fru'Rugaard

132319 skriver:

Kvalme og svimmelhed er blandt bivirkningerne og det fik jeg desværre af det mærke jeg fik (jeg havde fået nogle andre før.)

Men ja, det gik lynhurtigt, hurtigere end vi lige havde regnet med 

Sådan går det jo nogle gange

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.