Hvor længe gik der inden I blev gravid 2. gang?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.107 visninger
41 svar
0 synes godt om
11. april 2011

Fru'Rugaard

Godaften Girls!
Jeg har Maja på 1 år, og har været skruk siden hun var 1 måned
Kæresten og jeg er fast besluttet på at vi skal have et barn mere- jeg starter i skole her den 2. maj, på SOSU, og jeg vil frygtelig gerne have det "planlagt" så jeg kan gå direkte på barsel når jeg er færdig på trin 1- dvs. om 2 år ca, plus-minus nogle uger.
Så hvor længe havde i prøvet 2 gang, før der var gevinst?
Håber på lidt svar

Rikke- mor til Maja på 1 år

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2011

bobbles

Fru'Rugaard skriver:

Godaften Girls!
Jeg har Maja på 1 år, og har været skruk siden hun var 1 måned
Kæresten og jeg er fast besluttet på at vi skal have et barn mere- jeg starter i skole her den 2. maj, på SOSU, og jeg vil frygtelig gerne have det "planlagt" så jeg kan gå direkte på barsel når jeg er færdig på trin 1- dvs. om 2 år ca, plus-minus nogle uger.
Så hvor længe havde i prøvet 2 gang, før der var gevinst?
Håber på lidt svar

Rikke- mor til Maja på 1 år

2. gang stoppede jeg med p piller den 1 oktober (2010), og den 7 feb testede jeg positiv og var 7 uger henne

Anmeld

11. april 2011

Fru'Rugaard

Mille maria skriver:

2. gang stoppede jeg med p piller den 1 oktober (2010), og den 7 feb testede jeg positiv og var 7 uger henne

Okay, det var da alligevel hurtigt
Håber ikke at vi skal have en kamp med at blive gravid 2 gang

Anmeld

11. april 2011

3baby

Hejsa 

Ja det er lidt tidligt jeg skriver herinde, for jeg har lige testet positiv i dag, men er bare så glad

Det er også mit barn nr. 2, og vi var meget overraskede over at finde ud af at jeg var gravid, da det var første gang jeg skulle have min menstruation efter jeg stoppede med p-piller, men det fik jeg så ikke!!! Så det gik meget hurtigt 2. gang. Det gjorde det egentlig også første gang, der nåede jeg at have menstruation 1 gang efter stop med p-piller.

Hilsen Grøndal83

Anmeld

11. april 2011

Joan ( Smallie )

Med den første tog den næsten 1½ år at blive gravid og med nr 2 ja der gik ikke andet end 2 måneder så nu har jeg 2 børn med 19 måneder mellem

Anmeld

11. april 2011

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

næsten 7 år  Så jeg har en på 7 år og en på 6måneder

Anmeld

11. april 2011

Fru'Rugaard

Grøndal83 skriver:

Hejsa 

Ja det er lidt tidligt jeg skriver herinde, for jeg har lige testet positiv i dag, men er bare så glad

Det er også mit barn nr. 2, og vi var meget overraskede over at finde ud af at jeg var gravid, da det var første gang jeg skulle have min menstruation efter jeg stoppede med p-piller, men det fik jeg så ikke!!! Så det gik meget hurtigt 2. gang. Det gjorde det egentlig også første gang, der nåede jeg at have menstruation 1 gang efter stop med p-piller.

Hilsen Grøndal83

Hold da op
Tillykke med det
Ja, bare det ville gå så hurtig, så ville det ikke være svært at planlægge

Anmeld

11. april 2011

Fru'Rugaard

Joan ( Smallie ) skriver:

Med den første tog den næsten 1½ år at blive gravid og med nr 2 ja der gik ikke andet end 2 måneder så nu har jeg 2 børn med 19 måneder mellem

Det var da en stor forskel alligevel
18 mdr, er også lige passende ville jeg også helst have, men kan ikke lade sig gøre, af hensyn til skole og alt det

Anmeld

11. april 2011

Fru'Rugaard

Aisha skriver:

næsten 7 år  Så jeg har en på 7 år og en på 6måneder

Puha, det er jeg da ked af at hører
Men, altid noget at du kunne blive gravid

Anmeld

11. april 2011

132319

Jeg blev gravid den dag vi besluttede os for at prøve. Eller dvs. at vi blev enige om at hvis det skete så skete det.

Jeg havde så også kun taget p-piller i 14 dage forinden og stoppet på dem midt i en pakke, da jeg fik det dårligt af dem  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.