Fødeafdelingen på Silkeborg sygehus

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. april 2011

aya-zia

jeg har født begge mine pige i silkeborg og det var dælme godt jeg boede i silkeborg på det tidspunkt... min fødsel har taget 3 kvarter fra første ve til pigerne har været ude...(begge gange)

jeg vil gerne ha en mere men tør sku ik for nu bor jeg i ringkøbing og der er FANDME langt til nærmeste syghus når det skal gå SÅ stærkt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2011

Mira0911

Mutti2B skriver:

Ja, hold da op, så håber man bare ikke at man bliver sendt hjem igen

Nej det gør bare det hele værre... Jeg virkelig øv over det... Men skal helt sikkert nok klare turen der op med veer... 

Lige nu er hjemmefødsel i tankerne... Men er nok mere tryg ved at være på sygehuset.. 

Anmeld

12. april 2011

Mutti2B

aya-zia skriver:

jeg har født begge mine pige i silkeborg og det var dælme godt jeg boede i silkeborg på det tidspunkt... min fødsel har taget 3 kvarter fra første ve til pigerne har været ude...(begge gange)

jeg vil gerne ha en mere men tør sku ik for nu bor jeg i ringkøbing og der er FANDME langt til nærmeste syghus når det skal gå SÅ stærkt

Woooow, det var da vist det man kalder lynfødsler . Jeg forstår dig så udemærket. Men hvad så med en hjemmefødsel eller er det ikke en mulighed for dig?

Anmeld

12. april 2011

Mira0911

aya-zia skriver:

Ja og øv at man ikke selv kan bestemme hvornår man tager på fødegangen... tanken i hovedet på mig lige nu er "Når jeg så frem til sygehuset eller føder jeg i bilen"

Anmeld

12. april 2011

Mutti2B

MoarJ skriver:

Nej det gør bare det hele værre... Jeg virkelig øv over det... Men skal helt sikkert nok klare turen der op med veer... 

Lige nu er hjemmefødsel i tankerne... Men er nok mere tryg ved at være på sygehuset.. 

Altså jeg har da flirtet lidt med tanken om en hjemmefødsel hvis det engang skulle blive aktuelt, men det tror jeg desværre ikke jeg får lov til

Anmeld

12. april 2011

aya-zia

MoarJ skriver:

Ja og øv at man ikke selv kan bestemme hvornår man tager på fødegangen... tanken i hovedet på mig lige nu er "Når jeg så frem til sygehuset eller føder jeg i bilen"

sådan havde jeg det også... og syntes det var ret skræmmende da jeg var første gangs fødene... havde fået afvide det ville ta et par timer...

anden gang var ejg lidt mere forberedt...

Anmeld

12. april 2011

aya-zia

Mutti2B skriver:

Woooow, det var da vist det man kalder lynfødsler . Jeg forstår dig så udemærket. Men hvad så med en hjemmefødsel eller er det ikke en mulighed for dig?

det er ik en mulighed... begge mine piger har været blå da de kom ud og skulle ha hælp til og trække vejert de første par minutter...

min fødsler har gået så stærkt at de mener pigene er blevet stresset og simpelhen er hold op med og trække vejeret

Anmeld

12. april 2011

Mutti2B

aya-zia skriver:

det er ik en mulighed... begge mine piger har været blå da de kom ud og skulle ha hælp til og trække vejert de første par minutter...

min fødsler har gået så stærkt at de mener pigene er blevet stresset og simpelhen er hold op med og trække vejeret

Nej, så kan jeg godt se at det absolut ikke er en mulighed

Anmeld

13. april 2011

aya-zia

Mutti2B skriver:

Nej, så kan jeg godt se at det absolut ikke er en mulighed

så selvom jeg brændende ønsker flere børn må det lige vendte til jeg har overvundet min frygt for og føde hurtigt... eller indtil der er en jordmor som vil gå med til og sætte mig igang før tid sådan at jeg er på sygehuset indtil jeg har født... ved det lyder mærkeligt men ved ik hvad jeg skal gøre hvis jeg går igang med og føde så hurtigt igen... ad ad ad grim tanke... væk med dig....

Anmeld

13. april 2011

Mira0911

Mutti2B skriver:

Altså jeg har da flirtet lidt med tanken om en hjemmefødsel hvis det engang skulle blive aktuelt, men det tror jeg desværre ikke jeg får lov til

Tror heller ikke det er aktuelt for mig... Havde komplikationer med Julie ved fødslen... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.