Fødeafdelingen på Silkeborg sygehus

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. april 2011

JonTri

Du skal til viborg og føde. De kommer til at modtage 75 pct af fødslerne fra Silkeborg, men får kun 25 pct, af økonomien derfra... derfor er jordemødrene ikke sååå glade i viborg... de kommer til at løbe rigtig stærkt!!!

Har selv født på viborg 2 gange og det har været skønt - især her 2. gang, men er da spændt på om der kan "holde niveauet" efter oktober

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2011

miinimeal

Mutti2B skriver:

Åh, det var godt at høre. Så må jeg jo se om det en dag bliver aktuelt

ja deres JM's er så fantastiske og patienthotellet er også super(; rigtig lækkert

Anmeld

11. april 2011

Mutti2B

rikkekrogh skriver:

Du skal til viborg og føde. De kommer til at modtage 75 pct af fødslerne fra Silkeborg, men får kun 25 pct, af økonomien derfra... derfor er jordemødrene ikke sååå glade i viborg... de kommer til at løbe rigtig stærkt!!!

Har selv født på viborg 2 gange og det har været skønt - især her 2. gang, men er da spændt på om der kan "holde niveauet" efter oktober

Ja, de får da deres sag for . Puha, det kan jo næsten ikke undgåes at få konsekvenser for standarden.

Anmeld

11. april 2011

De3Guldklumper

Jeg har ladet mig fortælle at de lukker den 1 september  og ja du kender jo min holdning til fødeafdelingen i silkeborg

Jeg tør slet ikke tænke på hvis vi skal ha nummer 3 og vi skal ud og køre.. Jeg når jo aldrig frem

Anmeld

11. april 2011

Mutti2B

Pylle3 skriver:

Jeg har ladet mig fortælle at de lukker den 1 september  og ja du kender jo min holdning til fødeafdelingen i silkeborg

Jeg tør slet ikke tænke på hvis vi skal ha nummer 3 og vi skal ud og køre.. Jeg når jo aldrig frem

Nej, du må vist blive en hjemmefødsel næste gang. Jeg holder gerne i hånd, koger vand og henter håndklæder

Jeg er også bare så ked af, at jeg ikke kan komme på Silkeborg. Du er jo blandt andet en af grundene til at jeg såå gerne ville føde der. Men lad os nu se hvad fremtiden bringer

Glæææder mig til at se dig i morgen

Anmeld

11. april 2011

Dictes mor

Mutti2B skriver:

Dejligt at høre fra endnu en "tilfreds kunde" fra Viborg . Jeg tror bare, at jeg havde forelsket mig i Silkeborg og blev så skuffet over at det ikke er muligt alligevel.

Det kan jeg godt forstå. 

Anmeld

11. april 2011

JonTri

Mutti2B skriver:

Ja, de får da deres sag for . Puha, det kan jo næsten ikke undgåes at få konsekvenser for standarden.

Nææ det er jo det... håber de får lidt flere penge... men mon dog! Alle på sygehusene spæner jo rundt og vil gerne have penge at Bent Hansen. Og så tuder politikkerne over, at off ansatte er mere syge end andre... I wonder Why?

Anmeld

11. april 2011

Mutti2B

rikkekrogh skriver:

Nææ det er jo det... håber de får lidt flere penge... men mon dog! Alle på sygehusene spæner jo rundt og vil gerne have penge at Bent Hansen. Og så tuder politikkerne over, at off ansatte er mere syge end andre... I wonder Why?

Ja, det er utroligt at de kan blive ved med at skære i pakken. Min veninde er sygeplejerske og hun knokler røven ud af bukserne fordi de konstant er underbemandede

Anmeld

11. april 2011

JonTri

Mutti2B skriver:

Ja, det er utroligt at de kan blive ved med at skære i pakken. Min veninde er sygeplejerske og hun knokler røven ud af bukserne fordi de konstant er underbemandede

Jep er selv sygeplejerske, men overvejer da hvad jeg ellers kan gi mig til, da det ikke hænger sammen i sundhedssektoren mere... og der er grænser for hvad de kan byde folk... både personale og patienter...

Anmeld

11. april 2011

Mutti2B

rikkekrogh skriver:

Jep er selv sygeplejerske, men overvejer da hvad jeg ellers kan gi mig til, da det ikke hænger sammen i sundhedssektoren mere... og der er grænser for hvad de kan byde folk... både personale og patienter...

Jeg skal selv starte som lægesekretærelev her til oktober, så er lidt spændt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.