Fødeafdelingen på Silkeborg sygehus

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. april 2011

Mutti2B

morNov2010 skriver:

jeg tror det afhænger af hvor du bor.

Silkeborg centrum

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2011

otlitrom

hva øøøøøh, mutti? Er der en fødsel under opsejling omkring jul??

Anmeld

11. april 2011

AD

De fleste af fødslerne går til Viborg - 4/5 af dem der tidligere var i Silkeborg. Den sidste 1/5 skal til Horsens.

Dem der bor i Skanderborg/Skanderborg omegn mod Horsens skal til Horsens og resten til Viborg.

Det effektureres vist, når man har fordelt personalet rundt på sygehusene (der er jo gang i en stor spareplan i hele Region Midt).

Det er ikke sikkert, at der er frit sygehusvalg på fødselsområdet, da sygehusene jo kun kan modtage en vis del af de fødende. Men hvis du er gravid, så ved din egen læge formentlig, hvor du hører til.

Kh Dina

Anmeld

11. april 2011

Mutti2B

kitty skriver:

hva øøøøøh, mutti? Er der en fødsel under opsejling omkring jul??

He he, nej ikke hvad jeg ved af . Det var bare en "general wondering" fra min side

Anmeld

11. april 2011

Mother-love

Ja jeg når heldigvis og føde der inden de lukker... ellers fremover skal jeg til randers eller viborg da jeg er fra hammel. kan ikke komme på skejby fordi jeg ikke hører til der

Anmeld

11. april 2011

Baby_girl2011

Mutti2B skriver:

Jeg har desværre erfaret at fødeafdelingen på Silkeborg sygehus skal nedlægges. Men er der nogen der ved hvornår den bliver det?

Man skal til viborg horsens eller skejby ... 

Anmeld

11. april 2011

miinimeal

ej hvor er det bare øv

men kan så varmt anbefale viborg selvom der er lidt kørsel, det er fantastisk der(:

Anmeld

11. april 2011

Dictes mor

Jeg fødte i Viborg, og jeg siger dig, det er et fantastisk sted at føde, jeg var så glad for det. Jeg bor nu tættere på silkeborg, men ville have valgt Viborg igen næste gang ligemeget hvad, for det var bare så god en oplevelse!

Anmeld

11. april 2011

Mutti2B

alberts mor<3 skriver:

ej hvor er det bare øv

men kan så varmt anbefale viborg selvom der er lidt kørsel, det er fantastisk der(:

Åh, det var godt at høre. Så må jeg jo se om det en dag bliver aktuelt

Anmeld

11. april 2011

Mutti2B

Dictes mor skriver:

Jeg fødte i Viborg, og jeg siger dig, det er et fantastisk sted at føde, jeg var så glad for det. Jeg bor nu tættere på silkeborg, men ville have valgt Viborg igen næste gang ligemeget hvad, for det var bare så god en oplevelse!

Dejligt at høre fra endnu en "tilfreds kunde" fra Viborg . Jeg tror bare, at jeg havde forelsket mig i Silkeborg og blev så skuffet over at det ikke er muligt alligevel.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.