hvordan får jeg min tungepiercing ud? - UPDATE

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. april 2011

twinboys

Maja88 skriver:

har du taget den ud?????

nope...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2011

lisesp83

twinboys skriver:

nope...

Har du taget den ud nu så?

Da jeg tog min ud - helede det bare så flot. Idag kan man intet se efter den. Og det er 2 år siden jeg tog den ud.

Du kan tro jeg var ked af at den skulle væk, men jeg fik sådan en mærkelig arvævs knude i tungen af det. Og min tunge gjorde ondt. Så den var ikke det værd.

Hilsen fra Lise - som fik lavet hul i tungen 2 gange. (fatter ikke jeg turde) haha

Anmeld

13. april 2011

twinboys

lisesp83 skriver:

Har du taget den ud nu så?

Da jeg tog min ud - helede det bare så flot. Idag kan man intet se efter den. Og det er 2 år siden jeg tog den ud.

Du kan tro jeg var ked af at den skulle væk, men jeg fik sådan en mærkelig arvævs knude i tungen af det. Og min tunge gjorde ondt. Så den var ikke det værd.

Hilsen fra Lise - som fik lavet hul i tungen 2 gange. (fatter ikke jeg turde) haha

smiler nope kan bare ikke...

Anmeld

13. april 2011

lisesp83

twinboys skriver:

smiler nope kan bare ikke...

Hehe hvor er du sød 

Anmeld

13. april 2011

twinboys

lisesp83 skriver:

Hehe hvor er du sød 

vil gerne men den er jo en del af mig og før ville jeg have den ud inden jeg blev moar og det er 8år siden og nu tænker jeg at den skal ud inden jeg bliver 40år for sådan en gammel mås skal da ikke rende rundt og ligne en på 25år... Men jeg gider jo heller ikke ligne en gammel dame, så ja den bliver nok siddende i...

Anmeld

13. april 2011

lisesp83

twinboys skriver:

vil gerne men den er jo en del af mig og før ville jeg have den ud inden jeg blev moar og det er 8år siden og nu tænker jeg at den skal ud inden jeg bliver 40år for sådan en gammel mås skal da ikke rende rundt og ligne en på 25år... Men jeg gider jo heller ikke ligne en gammel dame, så ja den bliver nok siddende i...

Jamen så syns jeg du skal beholde den.

Og hvis den ikke giver dig problemer, som hos mig og Dinna88, så lad den blive i. Det er kun dig der skal bestemme det.

Hvad siger din mand til den? Høhø

Anmeld

13. april 2011

twinboys

lisesp83 skriver:

Jamen så syns jeg du skal beholde den.

Og hvis den ikke giver dig problemer, som hos mig og Dinna88, så lad den blive i. Det er kun dig der skal bestemme det.

Hvad siger din mand til den? Høhø

Hø hø tror jeg ikke jeg skal kommentere her på siden...

Anmeld

13. april 2011

lisesp83

twinboys skriver:

Hø hø tror jeg ikke jeg skal kommentere her på siden...

.. Så er det afdiskuteret.. Den blir i tungen

Anmeld

13. april 2011

twinboys

lisesp83 skriver:

.. Så er det afdiskuteret.. Den blir i tungen

smiler med røde kinder

Anmeld

13. april 2011

tobogsylsmor27

tog min ude for snart tre år siden til maj og har overhovede ingen hul i tunge mere så det kan ikke ses at jeg har haft tungepiersing og jeg savner den overhovede ikke tværtimod er glad for den er kom ud dengang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.