hvordan får jeg min tungepiercing ud? - UPDATE

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. april 2011

twinboys

Maja88 skriver:

hehe i morgen så

Måske

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2011

roenlund

twinboys skriver:

piiiiiiiiiiiiiiiv kan ikke... den er en del af mig

den liver are en rigtig stor del af en, jeg troede en overgang at når jeg lev færdig uddannet så røg den ud for så var jeg jo "voksen" og skulle være et forillede for ungerne og derefter troede jeg at når jeg blev mor måtte den ryge men den er der endnu og tror den kommer til at sidde mange år mere...

Anmeld

10. april 2011

twinboys

roenlund skriver:

den liver are en rigtig stor del af en, jeg troede en overgang at når jeg lev færdig uddannet så røg den ud for så var jeg jo "voksen" og skulle være et forillede for ungerne og derefter troede jeg at når jeg blev mor måtte den ryge men den er der endnu og tror den kommer til at sidde mange år mere...

Ja du lyder som mig...

Anmeld

10. april 2011

Dansker I Holland

Dinna88 skriver:

Ja, nogle af jer ville jo gerne høre fra mig igen når jeg fik min piercing ud, og det er nu sket! 

Jeg stoppede med at kæmpe i aftes, men da min svoger stod op i morges fik jeg det lige nævnt for ham, og han var da klar på at hapse staven over - vi er ikke så pivet i min familie Men! Han havde travlt så han kunne ikke nå i værktøjskassen, og den eneste knipser han havde i lommen kunne ikke klare mosten. Damn it, tænkte jeg! 

Nå, men min søster siger så senere på dagen at de da har gummihandsker ude i køkkenet (kunne du godt have sagt noget før!) og jeg trasker meget skeptisk ud og finder to - jeg troede virkelig ikke på at det kunne lade sig gøre! Men wups! Løs var den ene kugle - den anden sad sgu fast, der var også lidt tandsten og noget på. Men! Jeg er nu stavfri i tungen. Og hvor er det dejligt at jeg ikke har ondt i tungen mere... Dog har jeg en milliard gange taget mig selv i at vende tungen så jeg kunne lege med den, og så var den der sgu ikke?! Hvor er det sært. Og hvor føles det mærkeligt at jeg ikke kan mærke den ene kugle i ganen, når jeg bare sidder. Men! Jeg fik den ud! Og den er jo selvfølgelig allerede helet, men jeg har stadig hullet ned i tungen der er super "blottet" nu, så det skal bare lige hele også, og så glæder jeg mig godt nok til at snakke spansk og engelsk igen uden staven i - bliver spændende !  

Men jeg takker for de gode råd!

haha godt med gummihandsker Griner.. Dejligt at du fik taget den ud når den generede dig så meget hehe.. Jeg tager aldrig min ud Jeg er blevet så vant til den at det ville være underligt andet hehe

Knus Sussie

Anmeld

10. april 2011

Becks

Jeg bruger altid gummihandsker når jeg skal tage min ud, og rense den nederste kugle for tandsten..

Jeg kan også have perioder hvor jeg ikke vil have den i, så har jeg den ude i noget tid - Den længste periode jeg har haft den ude, er 1½ år, derefter røg den i igen..

Anmeld

10. april 2011

twinboys

Tutter skriver:

Jeg bruger altid gummihandsker når jeg skal tage min ud, og rense den nederste kugle for tandsten..

Jeg kan også have perioder hvor jeg ikke vil have den i, så har jeg den ude i noget tid - Den længste periode jeg har haft den ude, er 1½ år, derefter røg den i igen..

Uhhh jamen voksede hullet så ikke sammen??? vil gerne og vil alligevel ikke have min ud

Anmeld

10. april 2011

Becks

twinboys skriver:

Uhhh jamen voksede hullet så ikke sammen??? vil gerne og vil alligevel ikke have min ud

Jo inde i midten gjorde det.. Ligesom hvis man ikke har haft sine øreringe i, i mange år.. Men jeg drejede den bare, der hvor den havde siddet, til den gik igennem igen

Har du aldrig haft den ude i den tid du har haft den? For de anbefaler den kommer ud nogen gange årligt, og blive renset for tandsten osv..

Men hvis du ikke vil have den mere, så go for it  Det er lidt mærkeligt i starten, men man vænner sig hurtigt til det

Anmeld

11. april 2011

Dinna88

NR3ønskebarn skriver:

haha godt med gummihandsker Griner.. Dejligt at du fik taget den ud når den generede dig så meget hehe.. Jeg tager aldrig min ud Jeg er blevet så vant til den at det ville være underligt andet hehe

Knus Sussie

Haha, jaaa Ej, men sådan burde det jo også være! Min skabte kun problemer, men jeg har det jo med min i læben som du har det med din i tungen - den ryger aldrig!

Anmeld

11. april 2011

twinboys

Tutter skriver:

Jo inde i midten gjorde det.. Ligesom hvis man ikke har haft sine øreringe i, i mange år.. Men jeg drejede den bare, der hvor den havde siddet, til den gik igennem igen

Har du aldrig haft den ude i den tid du har haft den? For de anbefaler den kommer ud nogen gange årligt, og blive renset for tandsten osv..

Men hvis du ikke vil have den mere, så go for it  Det er lidt mærkeligt i starten, men man vænner sig hurtigt til det

Smiler jeg tager den ud ca. 1 gang i måneden og renser den for tandsten...

ellers nej...

Tror jeg tager den ud... eller gør jeg...

Majbritt

Anmeld

11. april 2011

Kruse90

sådan
Jeg står i den situation skal, skal ikke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.