Ja, nogle af jer ville jo gerne høre fra mig igen når jeg fik min piercing ud, og det er nu sket!
Jeg stoppede med at kæmpe i aftes, men da min svoger stod op i morges fik jeg det lige nævnt for ham, og han var da klar på at hapse staven over - vi er ikke så pivet i min familie
Men! Han havde travlt så han kunne ikke nå i værktøjskassen, og den eneste knipser han havde i lommen kunne ikke klare mosten. Damn it, tænkte jeg!
Nå, men min søster siger så senere på dagen at de da har gummihandsker ude i køkkenet (kunne du godt have sagt noget før!) og jeg trasker meget skeptisk ud og finder to - jeg troede virkelig ikke på at det kunne lade sig gøre! Men wups! Løs var den ene kugle - den anden sad sgu fast, der var også lidt tandsten og noget på. Men! Jeg er nu stavfri i tungen. Og hvor er det dejligt at jeg ikke har ondt i tungen mere... Dog har jeg en milliard gange taget mig selv i at vende tungen så jeg kunne lege med den, og så var den der sgu ikke?! Hvor er det sært. Og hvor føles det mærkeligt at jeg ikke kan mærke den ene kugle i ganen, når jeg bare sidder. Men! Jeg fik den ud!
Og den er jo selvfølgelig allerede helet, men jeg har stadig hullet ned i tungen der er super "blottet" nu, så det skal bare lige hele også, og så glæder jeg mig godt nok til at snakke spansk og engelsk igen uden staven i - bliver spændende !
Men jeg takker for de gode råd!
Tillykke med du fik den ud 
Jeg fik selv taget min ud for 2 år siden fordi jeg skulle i fuld narkose.. Jeg har bare det problem at mit tungebånd er utrolig kort, så bare det at få den lavet var noget af en udfordring for den stakkels piercer
Jeg kunne så ikke selv få den ud, lige meget hvor meget jeg prøvede så afsted til pierceren igen, og så måtte han på arbejde igen
Det er bare så underligt inde i munden når man er vant til at have den, men det vænner man sig hurtigt til igen, og den dag i dag kan man næsten ikke se mit hul i tungen 
Knus fra Nanna
Anmeld