hvordan får jeg min tungepiercing ud? - UPDATE

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. april 2011

mamax3

twinboys skriver:

piiiiiiiiiiiiiiiv kan ikke... den er en del af mig

du ik den eneste der har det såen med tungepiercingen... jeg ka heller ik ta min ud selvom jeg ellers var kler til det da je blev opereret... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2011

mamax3

Dinna88 skriver:

Det gør de bare! Er super fif - jeg tror ikke jeg var kommet frem til det selv, og derfor var jeg også så skeptisk: jeg troede virkelig ikke på at det kunne gøre det!

Uha, det føles altså også bre ulækkert... jeg kan følge dig! Og så er det vildt sjovt at jeg kan spise karamel igen uden at den sætter sig fast i kuglen!!

Jeg har spist alt selvom jeg har tungepiercing... os karameller og Nudler jeg har aldrig haft problemer med at spise så noget... ik engang tykkegummi

Anmeld

11. april 2011

MorTilMalene

Dinna88 skriver:

Gjorde du det også da du tog den ud? Det lyder nemlig besynderligt Grunden til at du producerer ekstra mundvand i perioden efter den er blevet lavet er at kroppen prøver på at sluge staven  

jep men savler faktisk bare meget.. haha...

Anmeld

11. april 2011

Dinna88

mamax3 skriver:

Jeg har spist alt selvom jeg har tungepiercing... os karameller og Nudler jeg har aldrig haft problemer med at spise så noget... ik engang tykkegummi

Jeg har da heller ikke haft problemer med at spise noget Karamel sat sig bare fast i kuglen, men det var intet problem

Anmeld

11. april 2011

twinboys

Dinna88 skriver:

Jeg har da heller ikke haft problemer med at spise noget Karamel sat sig bare fast i kuglen, men det var intet problem

og når man spiser softice så laver man sådan en fin vej i isen med kuglen...

Anmeld

11. april 2011

Dinna88

twinboys skriver:

og når man spiser softice så laver man sådan en fin vej i isen med kuglen...

Jaaaa nemlig

Anmeld

11. april 2011

twinboys

Dinna88 skriver:

Jaaaa nemlig

jeg må vente til efter sommer med at tage den ud og alligevel vil jeg gerne nu... Men iiiiiiiiihhh det er altså ikke let skal - skal ikke

Anmeld

11. april 2011

Na-Wi

Ja, nogle af jer ville jo gerne høre fra mig igen når jeg fik min piercing ud, og det er nu sket! 

Jeg stoppede med at kæmpe i aftes, men da min svoger stod op i morges fik jeg det lige nævnt for ham, og han var da klar på at hapse staven over - vi er ikke så pivet i min familie Men! Han havde travlt så han kunne ikke nå i værktøjskassen, og den eneste knipser han havde i lommen kunne ikke klare mosten. Damn it, tænkte jeg! 

Nå, men min søster siger så senere på dagen at de da har gummihandsker ude i køkkenet (kunne du godt have sagt noget før!) og jeg trasker meget skeptisk ud og finder to - jeg troede virkelig ikke på at det kunne lade sig gøre! Men wups! Løs var den ene kugle - den anden sad sgu fast, der var også lidt tandsten og noget på. Men! Jeg er nu stavfri i tungen. Og hvor er det dejligt at jeg ikke har ondt i tungen mere... Dog har jeg en milliard gange taget mig selv i at vende tungen så jeg kunne lege med den, og så var den der sgu ikke?! Hvor er det sært. Og hvor føles det mærkeligt at jeg ikke kan mærke den ene kugle i ganen, når jeg bare sidder. Men! Jeg fik den ud! Og den er jo selvfølgelig allerede helet, men jeg har stadig hullet ned i tungen der er super "blottet" nu, så det skal bare lige hele også, og så glæder jeg mig godt nok til at snakke spansk og engelsk igen uden staven i - bliver spændende !  

Men jeg takker for de gode råd!

Tillykke med du fik den ud

Jeg fik selv taget min ud for 2 år siden fordi jeg skulle i fuld narkose.. Jeg har bare det problem at mit tungebånd er utrolig kort, så bare det at få den lavet var noget af en udfordring for den stakkels piercer Jeg kunne så ikke selv få den ud, lige meget hvor meget jeg prøvede så afsted til pierceren igen, og så måtte han på arbejde igen Det er bare så underligt inde i munden når man er vant til at have den, men det vænner man sig hurtigt til igen, og den dag i dag kan man næsten ikke se mit hul i tungen

Knus fra Nanna

Anmeld

11. april 2011

Dansker I Holland

Dinna88 skriver:

Haha, jaaa Ej, men sådan burde det jo også være! Min skabte kun problemer, men jeg har det jo med min i læben som du har det med din i tungen - den ryger aldrig!

Hehe godt så Har osse en i næsen og den ryger heller aldrig medmindre den begynder at genere mig

Anmeld

12. april 2011

Maja88

twinboys skriver:

Uhhh jamen voksede hullet så ikke sammen??? vil gerne og vil alligevel ikke have min ud

har du taget den ud?????

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.