Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
kom så Majbritt---- du kan godt.. HEP HEP
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Dinna88 skriver: Så må den jo blive. Hehe. Du har det nok som med min labret - den er min dyrebare!
Så må den jo blive. Hehe. Du har det nok som med min labret - den er min dyrebare!
hi hi tager du den ud tager jeg min ud...
Maja88 skriver: kom så Majbritt---- du kan godt.. HEP HEP
piiiiiiiiiiiv kan ikke
twinboys skriver: piiiiiiiiiiiv kan ikke
altså du skal passe på jeg ikke spiser bebser af og kører til haderslev og gør det... du kan godt.. den skulle for længst have været ude- ja for 8 år siden.
twinboys skriver: hi hi tager du den ud tager jeg min ud...
Jeg kan godt tage den ud, men så holder jeg hullet åbent ved at stikke den i hver aften Det kan du ikke gøre med den i tungen, haha!
jeg savlede som en baby da jeg fik mig og det gjorde jeg så ogs 14 dage efter den var taget ud.. hehe... måske har jeg bare meget mundvand hehe..
MorTilMalene skriver: jeg savlede som en baby da jeg fik mig og det gjorde jeg så ogs 14 dage efter den var taget ud.. hehe... måske har jeg bare meget mundvand hehe..
Gjorde du det også da du tog den ud? Det lyder nemlig besynderligt Grunden til at du producerer ekstra mundvand i perioden efter den er blevet lavet er at kroppen prøver på at sluge staven
Dinna88 skriver: Jeg kan godt tage den ud, men så holder jeg hullet åbent ved at stikke den i hver aften Det kan du ikke gøre med den i tungen, haha!
kom nuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
Maja88 skriver: altså du skal passe på jeg ikke spiser bebser af og kører til haderslev og gør det... du kan godt.. den skulle for længst have været ude- ja for 8 år siden.
ok gør det... men ikke idag
twinboys skriver: ok gør det... men ikke idag
hehe i morgen så
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128