Måske for nogen, men for mange er det også et spørgsmål om dybereliggende problemer. Det skal der ikke herske nogen tvivl om
Og nu må jeg også indrømme, at jeg selv ser den der afprøvning og teste-alle-arenaer periode som liggende lidt før 20'erne
Sådan kan jeg i hvert fald huske, at vi var i min venneflok da vi var de 15-18 år. Det var tiden, hvor man skulle prøve så mange ting som muligt, udforske sig selv osv. De fleste jeg kender er faldet på plads i sig selv nu her 
Men selvom man som 20 årig ser tilbage og tænker at det var så det jeg er kommet igennem og er skabt som hel og voksen nu, så er min erfaring ud fra mig selv og mine veninder at der sker MEGET igennem 20érne i forhold til ens udvikling og personlighed også i forhold til at tackle og udvikle hvad man er hvem man vil være og hvor man er på vej hen.
Men det er svært at skrive om når du står hvor du gør og jeg hvor jeg gør og kommer sussie ind over vil hun sikkert og forhåbentlig kunne se noget jeg ikek ser nu i forhold til hvor jeg er i livet..sådan er det jo, udvikling og viden skal jo helst ske altid og ikke stoppe når man er 21 år..
Men nu røg det hele i en anden grøft...well...Jeg tænker det er godt hvis makeup kan hjælpe sårbare piger i en periode...de fleste af os ender jo nok med leverdejsfarvet hår, minimal makeup, lange bryster og en voldsom glæde ved livet og alle vores små børnebørn...ikke alle veje går lige..
Nå, haven kalder, løbet kalder..jeg har ikek børn hjemme, solen skinner, livet er skønt og der er intet der hænger, endnu..
Anmeld