Dig og makeup til hverdag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.324 visninger
39 svar
0 synes godt om
9. april 2011

Frøken J.

Hvor meget makeup bruger i til daglig, og hvad mener i om, at nogen bruger rigtig rigtig meget?

Det er self. ens helt eget valg, men jeg synes bare det er synd nogen gange. Har lige set en videoguide til hverdagsmakeup af en pige online, som har den fineste fine hud naturligt og er virkelig smuk. Og der blev brugt først et tyndt lag et eller andet på ansigtet, så et lag foundation, så et lag bronzer for at fremhæve ting + en highlighter for at fremhæve noget andet, 3 forskellige produkter til øjenbrynene, 3 forskellige slags øjenskygger, mascara, eyeliner og 2 forskellige produkter til læberne.

Jeg synes bare det er synd, hvis man har så pæn hud, at dække den så meget til, for man kan jo godt fremhæve de fine ting ret simpelt. Så er der nogen der bruger tilsvarende meget, og hvorfor? Eller omvendt, hvorfor lader i være?

På en normal dag bruger jeg pudder, blush og mascara. Pudder fordi jeg har en hud, der skinner rigtig meget, blush for lige at give lidt glød og så mascara fordi det er pænest til mig. Min hud er ikke så pæn bar.

Hvad med jer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2011

morethanperfect

Secrets skriver:

Hvor meget makeup bruger i til daglig, og hvad mener i om, at nogen bruger rigtig rigtig meget?

Det er self. ens helt eget valg, men jeg synes bare det er synd nogen gange. Har lige set en videoguide til hverdagsmakeup af en pige online, som har den fineste fine hud naturligt og er virkelig smuk. Og der blev brugt først et tyndt lag et eller andet på ansigtet, så et lag foundation, så et lag bronzer for at fremhæve ting + en highlighter for at fremhæve noget andet, 3 forskellige produkter til øjenbrynene, 3 forskellige slags øjenskygger, mascara, eyeliner og 2 forskellige produkter til læberne.

Jeg synes bare det er synd, hvis man har så pæn hud, at dække den så meget til, for man kan jo godt fremhæve de fine ting ret simpelt. Så er der nogen der bruger tilsvarende meget, og hvorfor? Eller omvendt, hvorfor lader i være?

På en normal dag bruger jeg pudder, blush og mascara. Pudder fordi jeg har en hud, der skinner rigtig meget, blush for lige at give lidt glød og så mascara fordi det er pænest til mig. Min hud er ikke så pæn bar.

Hvad med jer?

Jeg bruger intet .. Eller jo , mascara .. Jeg har fået en ren hud efter min graviditet(fordi jeg ikke brugte noget) så jeg har ikke lyst til at ødelægge den igen

Jeg har også set flere af de der makeupvideoer , og jeg syns det er for meget de fleste af dem .. Personligt syns jeg det er okay med foundation/pudder og mascara og streg .. Det brugte jeg før ,(dengang min hus var ødelagt)

Anmeld

9. april 2011

Faith

Jeg bruger pudder, mascara og en lille smule øjenskygge... Bruger ret mange penge på lækker mascara. Lige nu er min yndlings den nye Estee Lauder Sumptous black. Den er intet mindre end fantastisk! Ellers sværger jeg til Dior produkter.

Anmeld

9. april 2011

Maja_4000

Hvis jeg skal noget i hverdagen tager bruger jeg mascara .. Altså sådan som , ud og handle , i mødregruppe osv. .. Hvis vi bare går en tur , bruger jeg faktisk ikke noget Det er først efter jeg har fået barn , at jeg går ud uden noget 

Hvis vi skal til fest eller sådan noget , så bruger jeg også pudder og eyeliner ..

Anmeld

9. april 2011

morethanperfect

Maja_4000 skriver:

Hvis jeg skal noget i hverdagen tager bruger jeg mascara .. Altså sådan som , ud og handle , i mødregruppe osv. .. Hvis vi bare går en tur , bruger jeg faktisk ikke noget Det er først efter jeg har fået barn , at jeg går ud uden noget 

Hvis vi skal til fest eller sådan noget , så bruger jeg også pudder og eyeliner ..

Anmeld

9. april 2011

MorTilMalene

ingenting.. er nok doven men gider ikk alt det "krigsmaling"..

og så når jeg skal noget så tager jeg nok noget mascara på.. har godt nok ikk altid den flotteste hud men syntes ikk det er nødvendigt..

(en gang gik jeg med rigtig meget men det var en facade jeg lagde... )

Anmeld

9. april 2011

Mi

Jeg bruger overhovedet ikke makeup til dagligt

Anmeld

9. april 2011

PsychedeliC

Secrets skriver:

Hvad med jer?

Jeg bruger ikke make-up til hverdag. Kun nogle få gange hvis jeg lige gider og så er det mascara, eye liner, pudder og noget til mine kindben

Anmeld

9. april 2011

L.J.L

Jeg bruger diskret makeup til hverdag så selv om jeg har del forskelligt på så ses det ikke rigtig, andet end for mig selv. Bruger dækstift bronzepudder rouge og mascara

Anmeld

9. april 2011

RiUL

Jeg bruger foundation, solskinspudder og mascara Men ikke når jeg bare er her hjemme, - men når jeg skal ud, ellers ligner jeg et monster

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.