Secrets skriver:
Hvor meget makeup bruger i til daglig, og hvad mener i om, at nogen bruger rigtig rigtig meget?
Det er self. ens helt eget valg, men jeg synes bare det er synd nogen gange. Har lige set en videoguide til hverdagsmakeup af en pige online, som har den fineste fine hud naturligt og er virkelig smuk. Og der blev brugt først et tyndt lag et eller andet på ansigtet, så et lag foundation, så et lag bronzer for at fremhæve ting + en highlighter for at fremhæve noget andet, 3 forskellige produkter til øjenbrynene, 3 forskellige slags øjenskygger, mascara, eyeliner og 2 forskellige produkter til læberne.
Jeg synes bare det er synd, hvis man har så pæn hud, at dække den så meget til, for man kan jo godt fremhæve de fine ting ret simpelt. Så er der nogen der bruger tilsvarende meget, og hvorfor? Eller omvendt, hvorfor lader i være?
På en normal dag bruger jeg pudder, blush og mascara. Pudder fordi jeg har en hud, der skinner rigtig meget, blush for lige at give lidt glød og så mascara fordi det er pænest til mig. Min hud er ikke så pæn bar.
Hvad med jer?
Siden jeg blev gravid har jeg ikke brugt makeup pånær 3 gange (jul, nytår og min kæreste fødselsdag )
Jeg har faktisk fået en rigtig flot hud ved ikke at bruge makeup, så det håber jeg, jeg kan holde fast i - også efter graviditeten.
Det eneste jeg gør nu er at bruge en øjenvippe bukker, læbe pomade og til tider neglelak 
Men det var noget helt andet før jeg blev gravid, der kunne jeg sagtens bruge en halv time foran spejlet og gøre min ansigt og hud klar, og jeg brugte den gang først fugtighedscreme bagefter concealer, bagefter foundation, pudder, bronzer, plukkede mine øjenbryn, bagefter tegne dem op, på mine øjne skulle der først eyeliner på mit øjenlåg, bare en tynd sort streg, bagefter eyeliner på de våde områder ved mine øjne, så skulle mine vipper bukkes og smøres med to slags mascara en til volumen og en vandfast til længden. Læberne gør jeg ikke så meget ud af end bare at give dem noget pomade.
Det var hverdag skulle jeg til fest kom der også øjenskygge på 
Men nu vil jeg ikke røre det stads mere og føler mig så fin og glødende uden