Er så sur nu!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. april 2011

Worldwide

TinaPina skriver:

Min holdning til katte er jo at hvis folk vil ha dem i fred, så må de holde dem hjemme. Men vi har så også et KÆMPE katteejer problem herhjemme. Så det er jeg nok lidt farvet af

Der plejer ikke at været nogen problemer her ude.. De er så mange katte der render rundt, men der er ingen der tager dem ind, andet deres egen..

De har slet ikke dyr naboen, men de syntes der er SÅ hyggeligt når alle kattene kommer og spiser... 'Amen skaf dog jeres eget dyr så!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2011

PsychedeliC

Mileva skriver:

Vi har ham ikke mærket så de vil sikkert bare sige vi kan gå over og spørge om vi godt må se katten, men de kan nægte os det og sige det er deres..

Jamen har i ikke nogle billeder af katten?

Jeg tænker hvis i har masser af billeder må det være bevis nok.

Anmeld

8. april 2011

Worldwide

PsychedeliC skriver:

Jamen har i ikke nogle billeder af katten?

Jeg tænker hvis i har masser af billeder må det være bevis nok.

Ork jo - tonsvis af billeder Og han har meget meget klare øjne (hvid/krystal blå) og det er da jo ikke mange katte der har.. Men i bund og grund kan vi ikke bevise han er vores..

Tænker de nok har taget ham ind nu når det blæser sådan, men kunne de for pokker ikke har afleveret ham tilbage i stedet for at beholde ham?

Anmeld

8. april 2011

SussieThyssen

Øvs da..men prøv nu alligevel.
Det kan jo godt være, at han er smuttet ind uden de har opdaget det og så har lagt sig og sovet et sted, og de så først opdager ham, når han kommer hjem.

Har I fået ham kastreret?
Det vil hjælpe meget på hans renderi.
Hos dyrlægen fik vi kastreret, øremærket og vaccineret Elvis for 1400 kr, og det er vi rigtigt glade for. Nu kommer Elvis jo ikke ud, men hvis han nu skulel smutte, så har vi ham da mærket.

Kærligst
Sussie

Anmeld

8. april 2011

kamtok

Mileva skriver:

Vi har ham ikke mærket så de vil sikkert bare sige vi kan gå over og spørge om vi godt må se katten, men de kan nægte os det og sige det er deres..

De kan jo ikke se om den så er chippet i stedet for øremærket, så mon ikke de bare giver jer katten tilbage? 

Meld fanden på væggen, når det bliver nødvendigt... 

Anmeld

8. april 2011

Worldwide

SussieThyssen skriver:

Øvs da..men prøv nu alligevel.
Det kan jo godt være, at han er smuttet ind uden de har opdaget det og så har lagt sig og sovet et sted, og de så først opdager ham, når han kommer hjem.

Har I fået ham kastreret?
Det vil hjælpe meget på hans renderi.
Hos dyrlægen fik vi kastreret, øremærket og vaccineret Elvis for 1400 kr, og det er vi rigtigt glade for. Nu kommer Elvis jo ikke ud, men hvis han nu skulel smutte, så har vi ham da mærket.

Kærligst
Sussie

Vi har ikke rundet dyrlægen endnu, men vi har fået en god pris hos dem Hvis de ikke har opdaget han er der så er de godt nok blinde!  Han render rundt i deres stue og soveværelse.. Men som sagt, så er de ikke hjemme pt og Gismo plejer ikke selv at rende ind hos andre..

De har jo vidst lige siden vi flyttede ind han er vores, de har enda stået og snakket med ham herover.. Så synes bare det er så langt ude!

Anmeld

8. april 2011

Worldwide

kamtok skriver:

De kan jo ikke se om den så er chippet i stedet for øremærket, så mon ikke de bare giver jer katten tilbage? 

Meld fanden på væggen, når det bliver nødvendigt... 

Kunne man da håber! Har slet ikke lyst til at konfrontere dem med det.. Men vil sku ha min kat igen! Må bare sidde og vente på de kommer hjem og ta en snak med dem..

Anmeld

8. april 2011

PsychedeliC

Mileva skriver:

Ork jo - tonsvis af billeder Og han har meget meget klare øjne (hvid/krystal blå) og det er da jo ikke mange katte der har.. Men i bund og grund kan vi ikke bevise han er vores..

Tænker de nok har taget ham ind nu når det blæser sådan, men kunne de for pokker ikke har afleveret ham tilbage i stedet for at beholde ham?

Jo hvis det er derfor kunne de have kommet over med den.. i leder jo efter den.

Hvis det er fordi de har taget og ikke vil aflevere den så tror jeg altså godt at i kan bruge billeder. Det ville jo væære underligt med så mange billeder af en fremmed kat

Anmeld

8. april 2011

Worldwide

PsychedeliC skriver:

Jo hvis det er derfor kunne de have kommet over med den.. i leder jo efter den.

Hvis det er fordi de har taget og ikke vil aflevere den så tror jeg altså godt at i kan bruge billeder. Det ville jo væære underligt med så mange billeder af en fremmed kat

Kan du have helt ret i Synes da bare det er utrolig folk ikke kan lade andre dyr være i fred... Eller er det bare mig?

Anmeld

8. april 2011

PsychedeliC

Mileva skriver:

Kan du have helt ret i Synes da bare det er utrolig folk ikke kan lade andre dyr være i fred... Eller er det bare mig?

Det er meget bisart (stAves?) at tage andres dyr synes jeg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.