Er så sur nu!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.122 visninger
39 svar
0 synes godt om
8. april 2011

Worldwide

Vores hankat løber ude som det passer ham og selvfølgelig har han været ude i dag.. Men vi har ikke set skyggen af ham som vi plejer i løbet af dagen.. Tænkte han måske var løbet ud på sjov og først ville kom hjem i morgen tidlig..

Kæresten går ud og ryger og kigger lidt rundt efter Gismo.. Lige pludselig ser han ham.. I NABOENS vindue!! Kæresten kalder selvfølgelig på mig og siger 'Ser hvem der sidder derover'

Det var så tydeligt at se Gismo gerne ville ud og hjem til os.. Han gik rastløs rundt i vinduet.. Hvad gør man lige? Vi har ikke fået ham øremærket endnu, så vi har egentlig ingen beviser på han er vores!

Øv hvor er jeg sur over folk ikke kan lade andres dyr være! De ved udemærket godt det er vores kat! Alligevel bliver de ved med at fodre Gismo og de andre katte der løber rundt her...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2011

wamse

Mileva skriver:

Vores hankat løber ude som det passer ham og selvfølgelig har han været ude i dag.. Men vi har ikke set skyggen af ham som vi plejer i løbet af dagen.. Tænkte han måske var løbet ud på sjov og først ville kom hjem i morgen tidlig..

Kæresten går ud og ryger og kigger lidt rundt efter Gismo.. Lige pludselig ser han ham.. I NABOENS vindue!! Kæresten kalder selvfølgelig på mig og siger 'Ser hvem der sidder derover'

Det var så tydeligt at se Gismo gerne ville ud og hjem til os.. Han gik rastløs rundt i vinduet.. Hvad gør man lige? Vi har ikke fået ham øremærket endnu, så vi har egentlig ingen beviser på han er vores!

Øv hvor er jeg sur over folk ikke kan lade andres dyr være! De ved udemærket godt det er vores kat! Alligevel bliver de ved med at fodre Gismo og de andre katte der løber rundt her...

Har i været over og banke på, og fortælle at i gerne vil have jeres kat? For ellers var det, da absolut fet første jeg ville gøre.

Anmeld

8. april 2011

Worldwide

wamse skriver:

Har i været over og banke på, og fortælle at i gerne vil have jeres kat? For ellers var det, da absolut fet første jeg ville gøre.

De er ikke hjemme lige nu.. Så nu kan vi så sidde og vente på de kommer hjem!

Anmeld

8. april 2011

steph0804

wamse skriver:

Jep! Det var helt sikkert også min første indskydelse.

Anmeld

8. april 2011

twinny

wamse skriver:

enig

Også sige til dem, at de ikke skal fodre jeres kat eller bare generelt andre katte... ..... Det har jeg godt nok sagt mange gange til folk...

Anmeld

8. april 2011

TinaPina

Min holdning til katte er jo at hvis folk vil ha dem i fred, så må de holde dem hjemme. Men vi har så også et KÆMPE katteejer problem herhjemme. Så det er jeg nok lidt farvet af

Anmeld

8. april 2011

PsychedeliC

Kan man tillade sig at ringe til politiet og høre dem hvad man skal gøre?

Anmeld

8. april 2011

steph0804

Mileva skriver:

Jeg synes da helt klart også i skal bede naboen pænt om ikke at fodre jeres kat, og så må i hellere få ham øremærket hurtigst muligt. Håber snart i får ham hjem igen

Anmeld

8. april 2011

lukasmor

Bare over og forlang den igen.. Jeg har heller ikke skrevet navn i alle mine ting, men forlanger dem tilbage hvis de bliver stjålet! Skynd jer at få den øremærket når i får den tilbage hvis det er sådan nogen naboer i har

Anmeld

8. april 2011

Worldwide

PsychedeliC skriver:

Kan man tillade sig at ringe til politiet og høre dem hvad man skal gøre?

Vi har ham ikke mærket så de vil sikkert bare sige vi kan gå over og spørge om vi godt må se katten, men de kan nægte os det og sige det er deres..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.