Findes der fede termosæt???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. april 2011

Nettemor

B&J skriver:

OKay mange tak for hjælpen

var så lidt ;-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2011

Sasja77

Malene84 skriver:

Hey girls...

Har lige været i drengenes vugger til møde - og de fortæller så at det er en god ide at have termosæt  åh gud... det ejer jeg slet ikke. Sidder nu og lurer på nettet, og kan seriøst kun finde brune, sorte, grå sæt - findes der slet ikke noget med PANG i

Kan I evt. anbefale et sæt (selvom det er "kedeligt&quot??

Øhh undskyld men jeg er nødt til at spørge for jeg er blevet helt usikker nu; hvad bruger i termosæt til? Er det en overgang fra flyverdragt? Og i så fald ved du så hvor fleecesæt kommer ind i billedet? Jeg spørger fordi at der hvor vores datter går der har de bedt om at hun har et fleecesæt....

Anmeld

8. april 2011

Malene84

Sasja77 skriver:

Øhh undskyld men jeg er nødt til at spørge for jeg er blevet helt usikker nu; hvad bruger i termosæt til? Er det en overgang fra flyverdragt? Og i så fald ved du så hvor fleecesæt kommer ind i billedet? Jeg spørger fordi at der hvor vores datter går der har de bedt om at hun har et fleecesæt....

jamen jeg aner det ikke  hahaha. den er verden er helt ny for mig. Men de sagde at med termo kunne de godt sidde på kold bund uden at blive kolde og fugtige - det kan man ikke i fleece (sagde de), som sagt så aner jeg intet om det... jeg troede bare de skulle have regnbukser på

Anmeld

8. april 2011

slettet_7530

Sasja77 skriver:

Jeg ville købe et termosæt, fremfor fleece da fleece ofte er meget "utæt" hvis det blæser blæser det LIGE igennem en fleecejakke, det gør det ikke med et termosæt, tro mig du vil komme til at elske det

Anmeld

8. april 2011

132319

cool jamen det tjekker jeg med det samme - tusind tak

Mikk-Line's termotøj er også super godt 

Sidste år lavede de nogle fede sæt med stjerner på, men der havde jeg allerede købt et i Kvickly, som også er ganske udemærket  

I år har Hjalte et sæt fra Me too i PANG turkis og det er simpelthen så lækkert og har ekstra "polstring" på knæ og bagdel 

Jeg ville ikke undvære termotøj til ham, han bruger det i øjeblikket hvor jeg synes det er for varmt til flyverdragt og stadig for koldt til kun cowboybukser 

Lige en sidebemærkning, hvis andre ikke har skrevet det. Når dine drenge ikke er så store og ikke går endnu ( ? ) vil jeg anbefale en termodragt, det brugte Hjalte det første efterår da han startede, det er noget bedre når de sidder/kravler i sandkassen 

Anmeld

8. april 2011

132319

Jeg mente naturligvis TERMOdragt og ikke fleecedragt, som jeg først havde skrevet 

Mikk-Line laver blandt andet denne, med ekstra forstærkning på bagdelen:

Anmeld

8. april 2011

Maria.

Hej Søde..

Hvis du kommer nær rødovrecenteret i nærmeste fremtid, så har de dem her på tilbud til 100,- (sat ned fra 349,-) i øjeblikket.. De havde masser af dem i dag da jeg gik forbi.. og i alle størrelser.. Butikken hedder Klatretræet og mærket er MeToo..  

Maria

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.