Findes der fede termosæt???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. april 2011

Malene84

serinasmor skriver:

mit bedste bud ( og så er drengene nok nødt til at være ens)

http://www.kids-world.dk/product_info.php?cPath=220&products_id=10726&osCsid=d88e8b79f4efe63becf3b57fa647452e

uuhhh jamen der er da i hvert fald PANG i det sæt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2011

Caroline86

Malene84 skriver:

iiiiiiihhhhh hvorfor kan jeg ikke se det du har sat ind

det er det samme serinasmor har linket til

Anmeld

8. april 2011

Melbek

Malene84 skriver:

taaaak... der er da noget at vælge imellem  hvad gav du for det i Bilka?

Jeg mener det kostede 129 kr. Lige til at overkomme

Anmeld

8. april 2011

Malene84

Melbek skriver:

Jeg mener det kostede 129 kr. Lige til at overkomme

Ja for søren... så kan bare købe to sorte sæt og betale for at få skrevet deres navn på ryggen med pang farver

Anmeld

8. april 2011

sandra-t

http://hoppeloppe.dk/shop/blaa-termotoej-fra-15980 p.html faldt over dette... men kan se det kun er der i str. 86 :/ mon ikke man kan finde det andre steder? ;D

Anmeld

8. april 2011

serinasmor

hov .. måske kunne du falde for nogle af disse

http://www.konceptkids.dk/termosaet-c-166.html

Anmeld

8. april 2011

slettet_7530

Jeg har prøvet lidt forskellige både til den store og den lille, men er altid vendt itlabge til Elka, der er gummiforstærkninger på knæ og rumpe, samt at man kan få bukser i alm taljebuks samt overall som jeg har sværget til de første år, min datter på 4 har stadig overall på det kan bruges længe er ikke smart i farverne, men til gengæld slidstærkt og praktisk

Anmeld

8. april 2011

Melbek

Malene84 skriver:

Ja for søren... så kan bare købe to sorte sæt og betale for at få skrevet deres navn på ryggen med pang farver

Det var smart!!! God idé

Anmeld

8. april 2011

Malene84

Albertesmor skriver:

Jeg har prøvet lidt forskellige både til den store og den lille, men er altid vendt itlabge til Elka, der er gummiforstærkninger på knæ og rumpe, samt at man kan få bukser i alm taljebuks samt overall som jeg har sværget til de første år, min datter på 4 har stadig overall på det kan bruges længe er ikke smart i farverne, men til gengæld slidstærkt og praktisk

SÅDAN!!!! Det er jo præcis derfor at I erfarne mødre er GULD værd!!!!!! TAAAAK!!!!

Anmeld

8. april 2011

Melbek

Albertesmor skriver:

Er elka ikke fra str. 1 år og op? Kiggede lige efter det, men synes ikke jeg kan finde en mindre str. (der er jo laaang tid før min lille pige kommer i så stor str. )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.