Findes der fede termosæt???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. april 2011

Malene84

Melbek skriver:

Er elka ikke fra str. 1 år og op? Kiggede lige efter det, men synes ikke jeg kan finde en mindre str. (der er jo laaang tid før min lille pige kommer i så stor str. )

så er du bedre end jeg  jeg kan slet ikke finde dem i overall

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2011

Malene84

Kan man i grudden ikke nøjes med at købe bukser?  De kan vel bare bruge deres regnjakke eller andet udover?

Anmeld

8. april 2011

Melbek

Malene84 skriver:

så er du bedre end jeg  jeg kan slet ikke finde dem i overall

http://www.bornebiksshop.dk/product.asp?product=69

http://www.kidstown.dk/shop/elka-termooverall-2880p.html

Anmeld

8. april 2011

slettet_7530

Melbek skriver:

Er elka ikke fra str. 1 år og op? Kiggede lige efter det, men synes ikke jeg kan finde en mindre str. (der er jo laaang tid før min lille pige kommer i så stor str. )

Hvor gammel er dit barn A?? I DEN INST MIN DATTER GÅR HAR DE MINDSTE ET SÆT PÅ I STR 80 SOM BLIVER RULLET OP PÅ HHV BEN OG ÆRMER

Anmeld

8. april 2011

slettet_7530

Malene84 skriver:

SÅDAN!!!! Det er jo præcis derfor at I erfarne mødre er GULD værd!!!!!! TAAAAK!!!!

Selv tak.

Anmeld

8. april 2011

Nettemor

Malene84 skriver:

Kan man i grudden ikke nøjes med at købe bukser?  De kan vel bare bruge deres regnjakke eller andet udover?

det kan du i princvippet godt.. men vi har altid brugt termo jakkerne rigtig meget! (og det samme har hele den giga familie med de mange børn) termo er rigtig godt i overgangs tiderne.. (og kanon hvis man skal makke ;-) men nu bor vi jo også på landet)

Anmeld

8. april 2011

slettet_7530

Malene84 skriver:

Altså jeg havde lidt samme holdning som dig, at min søn bare fik en jakke på men når jeg kom og hentede ham, kunne se at hans bevægelighed var ret så begrænset i hans store jakke i forhold til de andre snotnæsede unger der rendte rundt i deres termotøj, så gik vi over til regnjakke men det blev hurtigt droppet selvom den var svedtransporterende og mange andre fine ting, svedte han som en lille gris når han blev hentet, så jeg overgav mig og købte en termojakke til ham, og har gjort det siden

Anmeld

8. april 2011

slettet_7530

nettemor skriver:

det kan du i princvippet godt.. men vi har altid brugt termo jakkerne rigtig meget! (og det samme har hele den giga familie med de mange børn) termo er rigtig godt i overgangs tiderne.. (og kanon hvis man skal makke ;-) men nu bor vi jo også på landet)

Makke

Anmeld

8. april 2011

B&J

Nu bliver jeg da helt flov men hvad skal man bruge et termo sæt til og hvorfor er de så smarte

Anmeld

8. april 2011

Nettemor

Albertesmor skriver:

Makke

ja. makke i biler, traktorer ovs. ved ikke om det kun er os der bruger det men det er nok bare i stedet for rode med..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.