Findes der fede termosæt???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. april 2011

slettet_7530

nettemor skriver:

ja. makke i biler, traktorer ovs. ved ikke om det kun er os der bruger det men det er nok bare i stedet for rode med..

ha ha nå okay

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2011

Nettemor

B&J skriver:

Nu bliver jeg da helt flov men hvad skal man bruge et termo sæt til og hvorfor er de så smarte

de er smarte fordi de er tynde og behangelige at have på og nemme at bevæge sig i, og samtidig så holder man godt varmen i dem i overgangs tiderne..

Anmeld

8. april 2011

Nettemor

Albertesmor skriver:

ha ha nå okay

er det bare mig der er lidt bonderøv? hehe

Anmeld

8. april 2011

B&J

nettemor skriver:

de er smarte fordi de er tynde og behangelige at have på og nemme at bevæge sig i, og samtidig så holder man godt varmen i dem i overgangs tiderne..

er de varme nok til man kan komme ud og lege uden overtøj på eller?

Anmeld

8. april 2011

ESV

Malene84 skriver:

Hey girls...

Har lige været i drengenes vugger til møde - og de fortæller så at det er en god ide at have termosæt  åh gud... det ejer jeg slet ikke. Sidder nu og lurer på nettet, og kan seriøst kun finde brune, sorte, grå sæt - findes der slet ikke noget med PANG i

Kan I evt. anbefale et sæt (selvom det er "kedeligt")??

MikkLine har dem i alle mulige farver, jeg har købt et i lilla til min datter, og har næsten set dem i alverdens farver...

Anmeld

8. april 2011

Halbschön

Jeg købte et i sort med to stjerner på ærmerne til Nicola for 100 eller 129.. De havde også en meget pang-blå..

Anmeld

8. april 2011

Nettemor

B&J skriver:

er de varme nok til man kan komme ud og lege uden overtøj på eller?

det er overtøj. men det føles ikke som om man er 'fanget' som man nogle gange kan af de tykke flyverdragter og jakker. og så er det nemt at have under regntøj da det jo ikke er så tykt

Anmeld

8. april 2011

slettet_7530

nettemor skriver:

er det bare mig der er lidt bonderøv? hehe

åbenbart hi hi elelrs er det et jysk udtryk måske

Anmeld

8. april 2011

B&J

nettemor skriver:

det er overtøj. men det føles ikke som om man er 'fanget' som man nogle gange kan af de tykke flyverdragter og jakker. og så er det nemt at have under regntøj da det jo ikke er så tykt

OKay mange tak for hjælpen

Anmeld

8. april 2011

Nettemor

Albertesmor skriver:

åbenbart hi hi elelrs er det et jysk udtryk måske

hehe ja måske.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.