IdaT lagersalg på deres hjemmeside..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. april 2011

eElak

Mi skriver:

Hvor ville det altså være smart hvis man kunne vælge kun at se de varer som var tilbage i en bestemt størrelse. Så var man fri for at sidde og bladre mange varer igennem, som slet ikke er relavante

Jeg har opgivet - livet er for kort til det her.. ;-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2011

AD

Jeg gav også op - inden man nåede til kassen efter laaaaaaaaaang tids venten var der ikke noget tilbage i kurven alligevel

Anmeld

9. april 2011

kamtok

sarahb skriver:

sidder der og bestiller men min ordre bvil ikk gå igennem for 4 gang.. Den skriver prøv senere..

Prøv sent i aften - der burde du have heldet med dig. Vi sad og natte-shoppede, og der var ingen problemer. 

Anmeld

9. april 2011

sarahb

kamtok skriver:

Prøv sent i aften - der burde du have heldet med dig. Vi sad og natte-shoppede, og der var ingen problemer. 

jeg har fået bestilt af 2 omgange endelig.. Første omgang med det vigtigste, bade tøj osv til sommer og lidt andet og så anden gang bare Frås
Men det tog mig også 4-5 timer og nå dertil

Anmeld

9. april 2011

kamtok

sarahb skriver:

jeg har fået bestilt af 2 omgange endelig.. Første omgang med det vigtigste, bade tøj osv til sommer og lidt andet og så anden gang bare Frås
Men det tog mig også 4-5 timer og nå dertil

Hold da op, det var lang tid... 

Men godt at du fik shoppet lidt derinde - de har jo nogle fiiine ting 

Anmeld

9. april 2011

skønneunger

jeg har prøvet hele dagen og fandt kun 2 ting i min søns str så kan det være lige meget.

Anmeld

11. april 2011

Happiness

Mi skriver:

ØV!!! Jeg mistede en trøje. Men syntes egentlig at det havde været bedre, at de have lukket shoppen indtil det med serveren var i orden. For jeg sidder da med en dårlig oplevelse med den hjemmeside, og det har de jo ikke lige brug for

Ville lige sige at jeg skrev til IdaT om at det var for dårligt at jeg mistede de 3 ting. Men så var de reseveret til mig Så får alligevel alle mine ting.

Nu er jeg glad for dem igen 

De havde faktisk reserveret 4 ordre til mig... haha... havde jo prøvet 4 gange, men kom kun igennem 1 gang med betaling, men  odrene var alligevel gået igennem, dog uden betaling.

Så kunne frit vælge hvilken af de 4 odre jeg ville have Så nu skal jeg bare overføre de 200kr i resistance, og så sender de mine vare.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.