IdaT lagersalg på deres hjemmeside..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. april 2011

Happiness

Mi skriver:

Så gik handlen endeligt igennem

Jeg mistede lige 3 ting mens jeg ventede De blev lige udsolgte i ventetiden på at komme igennem... argh....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2011

Mi

Happiness skriver:

Jeg mistede lige 3 ting mens jeg ventede De blev lige udsolgte i ventetiden på at komme igennem... argh....

ØV!!! Jeg mistede en trøje. Men syntes egentlig at det havde været bedre, at de have lukket shoppen indtil det med serveren var i orden. For jeg sidder da med en dårlig oplevelse med den hjemmeside, og det har de jo ikke lige brug for

Anmeld

9. april 2011

Happiness

Mi skriver:

ØV!!! Jeg mistede en trøje. Men syntes egentlig at det havde været bedre, at de have lukket shoppen indtil det med serveren var i orden. For jeg sidder da med en dårlig oplevelse med den hjemmeside, og det har de jo ikke lige brug for

Ja det havde været langt bedre! Og så udskyde lagersalget lidt.

Heldigt at du kun mistede en ting... Håber bare at resten af det jeg vil have er der når jeg endelig kommer igennem igen...

Anmeld

9. april 2011

Happiness

Så gik mit køb også endeligt igennem! DOg med de 3 ting færre. Og det var ellers dem jeg helst ville have haft

Anmeld

9. april 2011

sarahb

jeg venter stadig

Anmeld

9. april 2011

Happiness

sarahb skriver:

jeg venter stadig

Håber på du snart kommer igennem! Og at de får styr på deres servere snart, så de ikke tester alle idaT kunders tålmodighed mere end højst nødvendigt...

Anmeld

9. april 2011

sarahb

Happiness skriver:

Håber på du snart kommer igennem! Og at de får styr på deres servere snart, så de ikke tester alle idaT kunders tålmodighed mere end højst nødvendigt...

jeg sidder med 3 computere nu fordi der er ikk er nogle der vil

Anmeld

9. april 2011

eElak

Størrelse 92 - hører det under baby eller junior?

desuden - er deres tøj stadig så pokkerts småt i størrelserne eller?

Jeg fik af vide af en medarbejder til deres lagersalg i skovlunde at det kun var for en kollektion (tilbage i 2009/start 2010)

Anmeld

9. april 2011

Mi

KaLee skriver:

Størrelse 92 - hører det under baby eller junior?

desuden - er deres tøj stadig så pokkerts småt i størrelserne eller?

Jeg fik af vide af en medarbejder til deres lagersalg i skovlunde at det kun var for en kollektion (tilbage i 2009/start 2010)

Jeg spurgte min veninde og hun mente ikke at det var småt i størrelsen.

Anmeld

9. april 2011

Mi

Hvor ville det altså være smart hvis man kunne vælge kun at se de varer som var tilbage i en bestemt størrelse. Så var man fri for at sidde og bladre mange varer igennem, som slet ikke er relavante

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.