IdaT lagersalg på deres hjemmeside..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. april 2011

Happiness

9510 skriver:

Ja der er ikke andet for Tøj skal vi jo have

Hehe.. ja vi kan jo ikke have at ungerne render nøgne rundt

Men det er jo lækkert tøj i god kvalitet, så jeg holdte ud, trods min tålmodighed var sat på prøve

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2011

Mi

Nøj...jeg er ved at være træt af det. Så har jeg endelig fået handlet, og så vil den ikke gennefører handlen. Fik besked om at prøve igen senre. Gik lidt tilbage og prøvede igen, og nu arbejder den på at gennemfører handlen...i flere minutter

Anmeld

9. april 2011

9510

Happiness skriver:

Hehe.. ja vi kan jo ikke have at ungerne render nøgne rundt

Men det er jo lækkert tøj i god kvalitet, så jeg holdte ud, trods min tålmodighed var sat på prøve

Har lige prøvet igen, men har altså ikke tålmodigheden, når man så finder noget man gerne vil have, Ja så er der IKKE på lager.... ØV ØV så nu må jeg vente til i andre er færdige,,, så må jeg tage resterne

Anmeld

9. april 2011

sarahb

Mi skriver:

Nøj...jeg er ved at være træt af det. Så har jeg endelig fået handlet, og så vil den ikke gennefører handlen. Fik besked om at prøve igen senre. Gik lidt tilbage og prøvede igen, og nu arbejder den på at gennemfører handlen...i flere minutter

det hr jeg gjort de sidste 45min

Anmeld

9. april 2011

Vial

Kan man få et link. Synes jeg er i SÅ godt humør. Kunne godt trænge til at komme lidt ned...

Anmeld

9. april 2011

Mi

sarahb skriver:

det hr jeg gjort de sidste 45min

Nej for fanden, det siger du ikke. Sådan noget LORT

Anmeld

9. april 2011

Happiness

KaMa skriver:

Kan man få et link. Synes jeg er i SÅ godt humør. Kunne godt trænge til at komme lidt ned...

http://shop.idat.dk/

Så kan du få testet din tålmodighed

Anmeld

9. april 2011

Vial

Happiness skriver:

http://shop.idat.dk/

Så kan du få testet din tålmodighed

TAARK!

Er røget lige i fælden. Har fundet fine ting, og det går laaaangsomt. Hmm, så sparer jeg da de penge.

Anmeld

9. april 2011

Mi

Så gik handlen endeligt igennem

Anmeld

9. april 2011

Happiness

Ejjjj... Troed min handel var gået igennem, men så ser jeg at 3 af tingene er udsolgte SKOD! Nu skal jeg så igennem al det bøvl igen.... hhhmmmm... Hvad man ikke gør for at spare penge...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.