IdaT lagersalg på deres hjemmeside..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.529 visninger
76 svar
0 synes godt om
8. april 2011

pussepige

Men siden går meget langsom..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2011

roenlund

er der andre der har prøvet at købe noget på lagersalg på nettet for det går så langsomt nu at jeg slet ikke kan komme igennem...

Anmeld

9. april 2011

Malene84

pussepige skriver:

til babydreng er der kun 6 ting på tilbud... hmmm... det kan de ikke være bekendt at kalde lagersalg

Anmeld

9. april 2011

Malene84

pussepige skriver:

aaahhh nu kom det

Anmeld

9. april 2011

roenlund

Malene84 skriver:

til babydreng er der kun 6 ting på tilbud... hmmm... det kan de ikke være bekendt at kalde lagersalg

der er da rigtig meget under baby dreng lagersalg... både bodyer heldragter natdragter...

Anmeld

9. april 2011

Malene84

hehe ja det fandt jeg ud af!!! Synes bare det er synd at deres server aldrig kan klare at alle vil købe  synd for dem, men også for os som kunder. øv

Anmeld

9. april 2011

roenlund

Malene84 skriver:

aaahhh nu kom det

er den mega langsom... og så har jeg ikke kunnet finde nogen bodyer større end 68 så hvis du støder på noget i større str må du endelig skrive...

Anmeld

9. april 2011

sarulee

Jeg har skrevet til dem og beklaget mig over siden, fik flere gange bare forskellige fejlsider fordi siden var overbelastet...

Men de er ved at flytte til ny server (eller også er det gjort nu), og hun skrev de blev ved med at lægge nye lagersalgsvarer ind så der ville være til alle, også dem der kommer ind "til sidst".

Anmeld

9. april 2011

roenlund

sarulee skriver:

Jeg har skrevet til dem og beklaget mig over siden, fik flere gange bare forskellige fejlsider fordi siden var overbelastet...

Men de er ved at flytte til ny server (eller også er det gjort nu), og hun skrev de blev ved med at lægge nye lagersalgsvarer ind så der ville være til alle, også dem der kommer ind "til sidst".

liver serveren så hurtigere på et tidspunkt for så gider jeg ikke kæmpe med det nu... kan heller ikke finde bodyer større end 68...

Anmeld

9. april 2011

sarulee

jeps det sku den gøre, de har bare haft for meget run på og de havde ikke regnet med så mange flere besøgende end normalt.

Jeg er ellers ret hurtig til at opgive dårlige hjemmesider, synes sådan noget skal virke, hvis jeg skal bruge min tid der, men kan jo godt li deres tøj...også derfor jeg skrev til dem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.