Dagpleje vs. Vuggestue (Projektopgave)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. april 2011

Tip!

twinboys skriver:

så skynd jer dog at flyt smiler

Udvider du så med børnehave om et halvt års tid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2011

twinboys

Flow skriver:

Udvider du så med børnehave om et halvt års tid

ja det kunne da være fedt...

Anmeld

10. april 2011

Tip!

twinboys skriver:

ja det kunne da være fedt...

Ork så er det jo intet problem

Anmeld

10. april 2011

Brams

Vi har valgt at Lærke skulle i DP, da det hjemlige og trygge miljø med meget få børn er noget vi vægter meget højt  Vi har bestemt ikke fortrudt vores beslutning.

Anmeld

10. april 2011

twinboys

Flow skriver:

Ork så er det jo intet problem

nej vel....

Anmeld

10. april 2011

aya-zia

IsabellaCiinea skriver:

Hej Baby.dk ! 

Jeg går på Social og Sundhedsskolen i Silkeborg på Grundforløbet.

Jeg er igang med en projektopgave i skolen.

Mit selvvalgte emne er: Børn i eget hjem

Jeg vil så ud fra det, lige smække en afstemning op herinde, for at se en statistik over det herinde.

Afstemningen går ud på om I vil have jeres barn i vuggestue eller i dagpleje

Håber I vil svare på det

MVH

Isabella

Der skal stå DAGPLEJE i afstemningen, og ikke børnehave

Bare mig der sover i timen

jeg har stemt vuggestue...

jeg ahr prøvet begge dele med mine piger...

begge startede i dagpleje.... DEV VÆRESTE LORT JEG NOGEN SINDE HAR PRØVET...

min store pige havde 3 forskellige gæstedagplejer...

den bette havde 7... og i 3 måneder fløj hun mellem de 7 fordi hendes dagpleje var syg... hun er den dag i dag vild bange for fremmede og det var hun altså IKKE før den periode på de 3 måneder..

så kun de i vuggestue og det har været vidnunderligt...

nu er de i børnehavde som til dagligt er på legepladsen med vuggestue børnene... (det er en meget lille vuggestue/børnehave... 61 børn i alt) så de har mulighed for og være sammen med dem de kender hele vejen frem til skolen... skolebørnene har sfo sammen med børnehaven... så alt i alt er der 100 børn ca på vores lille institusion... FANTASTISK 

Anmeld

10. april 2011

Barbamama

Ja jeg var en af dem der talte meget hårdt for at min datter skulle i vuggestue. Min begrundelse var at der i en vuggestue var flere voksne til at se mit barn og der ville være uddannede pædagoger (jeg er selv pædagog) og hvis der var en pædagog der gjorde noget uhensigtsmæssigt ville der være en anden pædagog der kunne påtale det og det ville der ikke være i en dagpleje. Sagen var så den at der ikke var plads i vuggestuerne der hvor vi bor så min datter kom i dagpleje og det er jeg SÅ glad for!!! Der er en helt anden ro og de kan nemmere bestemme hvordan dagen ser ud. Er der en der er lidt pylret kan de bedre tage hensyn til det. Der er ikke så mange børn at forholde sig til. Det er bare SÅ godt!

Anmeld

11. april 2011

BellaCiinea

Så har jeg fremlagt....

Det resulterede i starten med et 7 tal, men det trak min lærer i land lige til sidst, og gav mig 4... =/

Anmeld

11. april 2011

Clisolka

Vi har valgt at opskrive Isabella til vuggestue, når den tid kommer. Af den ene grund at der både er vuggestue og børnehave i samme bygninger 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.