Dagpleje vs. Vuggestue (Projektopgave)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. april 2011

BellaCiinea

Tusinde tak fordi i ville svare... har nu aflæst afstemning og brugt den i min Projektopgave, som skal fremlægges imorgen!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2011

jydeinden

Flow skriver:

Min søn går i vuggestue... Her er ingen gæste dagpleje, og det er samme sted hver eneste dag... Det er et stort plus for os.

Her er der uddannede pædagoger, og det er der ikke altid i dagplejer. Det er et stort plus, da jeg kan se en væsentlig forskel min søns udvikling fra da han gik i dagpleje hos en ikke uddannet dagpleje..

Vil helt klart vælge en vuggestue frem for  dagpleje..

Man behøver jo ikke være uddannet dagplejer for at være en god en af slagsen, og blot fordi man har læst en masse bøger gør det efter min mening ikke en til en bedre dagplejer end en som ikke har efter min mening  

til TS når jeg en gang selv skal have børn og de skal starte et sted så vil jeg klart vælge dagplejer da jeg synes der er noget skønt over at sætte barnet af vidende om at de 9 ud af 10 af gangene vil blive passet og plejet af den samme person.

Anmeld

10. april 2011

Tip!

jydeinden skriver:

Man behøver jo ikke være uddannet dagplejer for at være en god en af slagsen, og blot fordi man har læst en masse bøger gør det efter min mening ikke en til en bedre dagplejer end en som ikke har efter min mening  

til TS når jeg en gang selv skal have børn og de skal starte et sted så vil jeg klart vælge dagplejer da jeg synes der er noget skønt over at sætte barnet af vidende om at de 9 ud af 10 af gangene vil blive passet og plejet af den samme person.

Det er også kun min erfaring med dagpleje..

og sådan et cirkus skal mine børn ikke deltage i, hvor man bliver kastete rundt til forskellige gæste plejere.. det er da lige til at gøre børnene kulleret af..

Anmeld

10. april 2011

twinboys

Klart dagpleje

Anmeld

10. april 2011

jydeinden

Flow skriver:

Det er også kun min erfaring med dagpleje..

og sådan et cirkus skal mine børn ikke deltage i, hvor man bliver kastete rundt til forskellige gæste plejere.. det er da lige til at gøre børnene kulleret af..

altså nu ved jeg at der hvor min mor var dagplejer, da der var det ret aftalt på forhånd hvem der skulle passe børnene når DPen var syg, og det var som udgangspunkt altid en fra gruppen. så børnene så ikke nogen ansigter de ikke havde set før.. men sådan er det nok desværre forskelligt fra kommune til kommune, sågar fra gruppe til gruppe

Anmeld

10. april 2011

Tip!

jydeinden skriver:

altså nu ved jeg at der hvor min mor var dagplejer, da der var det ret aftalt på forhånd hvem der skulle passe børnene når DPen var syg, og det var som udgangspunkt altid en fra gruppen. så børnene så ikke nogen ansigter de ikke havde set før.. men sådan er det nok desværre forskelligt fra kommune til kommune, sågar fra gruppe til gruppe

Det er meget forskellligt fra kommune til kommune... Min søn var 3 steder i gæste dp én måned.. Det var bare ikke okay..

Nu er han samme sted, og nøøj hvor kan jeg mærke en stor forandring på ham.. Men nogle dagplejere er altså også super gode, min egen kusine er pædagog og dagplejer, og har børn med specielle behov hos hende..

Anmeld

10. april 2011

Tip!

twinboys skriver:

Klart dagpleje

hvis vi boede nede af hos jer, så kom han dælme også over til dig

Anmeld

10. april 2011

Lou87

Dagpleje valgt herfra, grunden er ganske simpel..
Det er det jeg har det bedst med når hun er så lille - så kan hun komme i børnehave senere!

Anmeld

10. april 2011

twinboys

Flow skriver:

hvis vi boede nede af hos jer, så kom han dælme også over til dig

så skynd jer dog at flyt smiler

Anmeld

10. april 2011

miinimeal

jeg vil have albert i DP kunne aldrig i mit liv finde på at sætte mit barn i vuggestue(:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.