Anonym skriver:
FORESTIL DIG!!!!!: Din 4årige datter kalder dig alt muligt prutteskid osv. osv. du siger stop men 2. gang timeout du beder hende gå på værelset og her griner hun dig op i hovedet hun har INGEN repekt for dig eller far. Hun bliver ved med at rende FRA timeout hjørnet eller smække med døre, kaste med legetøj, TISSE PÅ GULVET!!! osv... HVAD GØR I HER???? og er jeg den eneste der oplever det sådan?????
pleace hjælp her
nej det er du bestemt ikke nogen af tingene har jeg oplevet med min datter på 4 år os..
Hun er utrolig hidsig og kan sjælent tåle et nej, men det SKAL hun kunne. Jeg er heldigvis MEGET stædig og gir ikke. Og hvis hun kalder mig ting lukker jeg bare af for det hvis hun er i sit hidsige hjørne. Men ellers få hun jo afvide at det vil jeg ikke have. Men hun kan godt finde på og råbe hold kæft, tissemand, dumme jeg slår dig osv. men så siger jeg intet stop og fortælle hende hvis hun ikke stopper bliver døren lukket eller os lukker jeg af for det.
Ved ikke lige hvad jeg skal give dig af råd da det er svært når jeg ikke "kender" din datter og da jeg ikke har prøvet det hele som i oplever. men det er i hvertfald vigtigt at i står fast på det i siger og ikke giver op. Så hun vinder for så bliver det bare værre.
Held og lykke
Anmeld