Jeg tænder på en gift mand

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. april 2011

Frøken J.

Anonym skriver:

Hvorfor ikke? Fordi det er sådan du tænker og det er dit udgangspunkt, det kan du vel næppe hive ned over hovedet på alle andre?

Hvis han ikke elskede hende, så havde vi knaldet de første hundrede gange.

Nej, men jeg kan dælme da forsøge! At man overhovedet kan retfærdiggør sådan en handling synes jeg er fuldstændig skørt. Kan du overhovedet ikke se, at det er galt? Synes du det er helt fint?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2011

PsychedeliC

Nej det kender jeg ikke!

Anmeld

7. april 2011

Anonym trådstarter

Tak for svar piger, i bekræftigede hvad jeg tænkte.

Glashuse osv.

https://www.baby.dk/debat/101318pi1/ordet-er-frit/pudser-vi-glorien-idag-eller-hvad.aspx

Anmeld

7. april 2011

Mor til prinsessen :-)

CamillaRH skriver:

Overhovedet ikke.

Jeg kunne ikke drømme om at skrive med en mand som jeg vidste var gift.

Anmeld

7. april 2011

Anonym

Anonym skriver:

Tak for svar piger, i bekræftigede hvad jeg tænkte.

Glashuse osv.

https://www.baby.dk/debat/101318pi1/ordet-er-frit/pudser-vi-glorien-idag-eller-hvad.aspx

Søde ven dette kaldes ikke at pudse glorien fordi vi kommer med vores mening. dette er et debat forum og når du skriver om noget så stort som dette ku du da ik forvente at vi klappede dig på skulderen??

Anmeld

7. april 2011

Carina1977

Jeg har engang været sammen med en gift mand, men det fandt jeg jo så desværre først ud af bagefter.

Da jeg først havde fundet ud af det, droppede jeg ham 100 %....jeg mistede meget for ham, bare det at vide, hvad han havde budt sin kone, så det var faktisk ikke ret svært at droppe ham.

Men nej jeg har ikke prøvet det samme som dig. Hvis jeg havde en viden om at manden var gift, ville jeg aldrig gøre det. Jeg synes da det er en grim egenskab at have, hvis man kan være sin kone "utro" (er man også i mine øjne, hvis man skriver frækt til andre), så det ville tænde mig helt af.

Anmeld

7. april 2011

Fru Nielsen

Det gør jeg også.... Nemlig min egen!

Jeg tror rigtig mange kvinder oplever det du gør, jeg tror det er spændingen i det......

Jeg kunne aldrig selv finde på at skrive, flirte osv med en gift mand. Da jeg ved der er en i den anden ende som bliver utrolig såret hvis det opdages.....

Anmeld

7. april 2011

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Søde ven dette kaldes ikke at pudse glorien fordi vi kommer med vores mening. dette er et debat forum og når du skriver om noget så stort som dette ku du da ik forvente at vi klappede dig på skulderen??

Du forstår ikke pointen. det er helt ok.

Jeg spurgte nu ikke om nogen mening andet end om nogen kendte det. Så vil man debattere moralkodes, så kunne man jo evt starte en tråd og undgå det her.

Anmeld

7. april 2011

twinboys

Holbæktrunten skriver:

Kan høre Holbæktrunten her, endnu engang går mod strømmen...

JEG kender godt det at tænde på en gift mand. OG har engang gjordt en lille smule ved det...

Jeg har det sådan (selvom jeg selv er gift i dag) at det er den gifte parts ansvar at holde pikken (eller patterne) i buksen, ikke den single. 

Hvis min mand gik ud og lavede noget snavs, var det HAM jeg var blevet sur og skuffet over - ikke den anden kvinde, hun har intet ansvar overfor mig. 

Men nu var spørgsmålet jo ikke hvorvidt TS skulle gøre noget ved det... Det var om der var nogen der kendte til det at være tiltrukket af en person der er "optaget"... Som sagt, ja det har jeg prøvet...

Lige mine ord...

Anmeld

7. april 2011

Anonym trådstarter

Tak for svar til jer der gav mig svar. Til jer andre, hvorfor ikke starte en debat om utroskab eller moral eller andet og så lade min tråd være.

Jeg spugte ikke om I syntes det var ok, jeg spurgte om I kendte det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.